Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
AVOYA Blend Vişne & Yasemin Çiçeği
AVOYA Blend Vişne & Yasemin Çiçeği

AVOYA Blend Vişne & Yasemin Çiçeği

Avoya  · avoya.com.tr
  3.77  (1159 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

Gastronomik bir yaklaşımla hazırlanan AVOYA Blend, meyve suyu ve bitki özleriyle Türkiye’de bir ilk olma özelliği taşıyor. İki kat daha fazla meyve suyu içeriğiyle kategorisinde en yüksek meyve oranına sahip olan meyveli mineralli gazlı içecek AVOYA Blend, içeriğindeki doğal minerallerle vücudu yenilerken, bol bol meyve ve bitki kombinasyonlarıyla da lezzetli bir eşlikçi olarak öne çıkıyor. Koruyucu, tatlandırıcı ve renklendirici içermeyen AVOYA Blend, Türkiye’nin en yüksek magnezyum oranına sahip düşük kalorili içerikleriyle kategorisinde fark yaratıyor.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%44
%20
%10
%10
%11
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Tuğçe A.
Tuğçe A. · 29 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün lezzeti harika.Özellikle şeker ve tatlandırıcı içermemesine rağmen içindeki meyvelerin tadı o kadar güzel geliyorki.çok fresh bir tada sahip.ürünü kolisi ile almaya gidiyorum. Artık şekerli meyveli soda içmek zorunda kalmayacağımmmm
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İlayda Nur Y.
İlayda Nur Y. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Vişnenin hafif ekşi ve ferahlatıcı tadı, yaseminin zarif ve floral aromasıyla mükemmel bir uyum yakalamış. Ne ağır ne de yapay; içimi çok yumuşak ve dengeli. Özellikle ferahlatıcı ama farklı bir tat arayanlar için gerçekten keyifli bir seçenek. 🍒🌸
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 33 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Maden suyu tüketmeyi çok seviyoruz vişne yiyormuş gibi hissettim o kadar güzeldi ki aroması bayıldık limon ve yasemin çiçeği eşliğinde güzel bir tat ortaya çıkmış renklendirici ve koruyucu içermiyor olması harika.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özlem T.
Özlem T. · 27 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İçeriğinin doğal olması bol meyveli olması beni mest etti normalde de mayhoş tatları severim çok hoşuma gitti renklendirici kullanılmaması daha daha hoşuma gitti çocuğuma bile gönül rahatlığıyla içirebildim artik favori içeceklerimden biri diyebilirim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nil Ö.
Nil Ö. · 28 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Şişe Kapağı çok zor açılıyor. Katkısız olması çok mutlu etti. Bazen insan usanıyor özellikle yazın ne içeceğini şaşırıyor çünkü herşey katkılı zararlı. Bu ürün bana umut verdi. Daha önce sadesini içmiştik. Teşekkür ederim tadını da beğendim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gamze Ç.
Gamze Ç. · 34 · Gaziantep
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok güzel tadı var
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
tuba b.
Tuba B. · 47 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Avoya Blend Vişne & Yasemin Çiçeği içeceğini ilk kez denedim. Daha önce Avoya’nın farklı ürünlerini tüketmiştim bununla birlikte bu tat benim için yeni oldu ve gerçekten çok beğendim. Vişnenin ferah ekşiliği, yasemin aroması ile dengeli bir şekilde birleşmiş. Şekerli veya ağır bir içecek değil; içimi oldukça hafif. Soğuk içildiğinde ferahlatıcı etkisi çok belirgin. Ayrıca renklendirici, tatlandırıcı ve koruyucu içermemesi benim için büyük bir artı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hatice K.
Hatice K. · 28 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün lezzeti benim damak tadıma uymadığı için ürünü asla kötüleyecek değilim. Aşırı mayhoş bir lezzeti var ben genelde daha tatlı tercih ediyorum ama mutlaka sevenleri vardır. Ama içeriğinin temiz olması, katkı maddesi olmaması ürünü benim gözümden inanılmaz mükemmel kıldı. lezzetini beğenmemiş olabilirim ama mutlaka bu markanın diğer lezzetlerini de deneyeceğim. Bence daha fazla reklamının yapılması gereken bir ürün ve marka diye düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Emir Y.
Emir Y. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün doğal içeriğinin olması beni oldukça cezbetti.limonla Yasemin'in uyumu inanılmaz müthiş bir aroma katmış ferahlığını fresh'liğini konuşmuyorum bile o kadar lezzetliydi. renklendirici olmaması çocuklarıma da gönül rahatlığıyla tercih edeceğim bir ürün olmuştur. çok beğendim. özellikle üzerinde bulunan resimler oldukça görsel olarak kuvvetliydi. Bundan sonraki marka tercihim magnezyum oranıyla kesinlikle avoya
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sude K.
Sude K. · 24 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Avoya blend vişne ve yasemin çiçeği içeceğini denedim ve çok beğendim. Yaseminin aroması ile vişnenin ekşiliği mükemmel bir uyum yakalamış. İçerken tatları net bir şekilde alabiliyorsunuz. Özellikle yazın serinlemek için harika bir içecek. İçimi ferahlatıcıydı. En güzel yanı ise tatların tamamen doğal olması.Cam şişesi de çok şık, beğendim.Çevreme rahatlıkla tavsiye edebilirim. Farklı seçeneklerini de deneyeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.