Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Avon Ultra Mat Ruj Marvellous Mocha
amazon-image
Avon Ultra Mat Ruj Marvellous Mocha
Avon Ultra Mat Ruj Marvellous Mocha

Avon Ultra Mat Ruj Marvellous Mocha

  4.57  (4193 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Yenilenen formülüyle Ultra Mat Ruj karşınızda!

  • Pürüzsüz kadifemsi mat görünüm
  • E vitamini, avokado ve susam yağı içeren nemlendirici formül
  • Tüm cilt tonlarına uyum sağlayan zengin renk seçenekleri
  • Sivri ucuyla kusursuz ve kolay uygulama
  • SPF15 ile güneşten koruma


Nasıl kullanılır?

Dilerseniz öncesinde dudak kalemi uygulayıp sonrasında ruju dudaklarınıza sürebilirsiniz. Daha iyi bir sonuç almak için, uygulama öncesinde dudaklarınızın nemlendirici ile pürüzsüz bir hale geldiğinden emin olunuz. 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%64
%23
%5
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

başak v.
Başak V. · 26 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tek kelimeyle rengine bayıldım. Avonun birkaç rujunu kullanmıştım. İçlerinde en kalıcı bulduğum bu ruj oldu. Hem esmerlere hem açık tenlilere çok yakışacaktır. Diğer bir artısı da bence kolay sürülebiliyor olması. Kremsi formda çok güzel bir ruj olduğunu düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Saliha Ş.
Saliha Ş. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tek kelime ile harika bir mat ruj bayıldım o kadar o kolay uygulanıyor ki muhteşem bir renk tonu ve efsane kalıcılığı var ne kahve içerken ne yemek yerken çıkmadı.Üzüldüğüm tek yanı boyutunun deneme boyutu olmasıydı,keşke orijinal boyutta olsa daha uzun deneyimleseydim ama olsun hemen sipariş verdim. Bu ürün bu yaz favorim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hilal S.
Hilal S. · 31 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü kullanırken çok güzel sürülüyor. İlk defa kullanmıştım ve çok memnun kaldım. Rengi çok güzel tam istediğim beğendiğim renk modeliydi. Dudakta pütürlülükte hiç yapmadı. Mat renk rujlar kullandığım için benim açımdan artı bir avantaj oldu. Denebunu sayesinde farklı bir ruj denemiş oldum teşekkür ederim denebunu 👍🏻
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şeyda Y.
Şeyda Y. · 37 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Avon'un rujlarini çok uzun süredir kullanıyorum. Çok memnunum. Kalıcılığı kokusu çok güzel . Pahalı markalardan aldığım ruj yerine Avon'u tercih ediyorum. Hem bütçe dostu hem kaliteli. Mat ruj bulaştığı için çok kullanmak istemedim ama düşündüğüm gibi olmadı. Tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep Ç.
Zeynep Ç. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Avon'un kalitesi değişmez güzel rujlarından bir tanesi daha. Beyaz tenli biri olduğum için nude tonları çok seviyorum ve bana yakıştığını düşünüyorum. Avon'un bu ruju da soft tam bi nude pembe rengiydi ve bayıldım. Denemem için numune boyu geldi, gidip büyük boyunu alacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aslı A.
Aslı A. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu rengi instagramda hep görürdüm ama bana yakismaz diye hic almayı denemedim ama sizin sayenizde büyük bir hata yaptığımı anladım. İnanılmaz güzel bir renk ve tenime de uydu, sürümü kolay kokusu müthiş keske orijinal boy olsaymış 🙈😊 orijinal boy siparişini coktan verdim bile 😇 teşekkürler denenubu ailem
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
suat K.
Suat K. · 45 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Matligi, renk tonu, sürülebilmesi çok güzel ,rengi neredeyse her cilt tonuna uyabilecek bir ton, pigmenti yoğun ,azıcık kullanımda bile çok güzel bir görünüm veriyor,kalıcılığı oldukça iyi yapış yapış hissi yok.Avon un birçok ürününü çok beğeniyorum,bu da çantamdan eksik etmeyeceğim bir ürün oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Selin Ö.
Selin Ö. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Mükemmel ! Tam bir makyaj malzemesi canavarıyım ucuzdan pahallıya gördüğümü alırım takıntım olduğu için rujun rengi tenime çok yakıştı bazı mat ürünlerin sürümü zor oluyor bu tam aksine yağ gibi kayıyor kısacası bayıldım ve kendim tekrar alacağım kesinlikle favorim olacak bi ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aybüke Saydam Toy
Aybüke Saydam Toy · 29 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Deneme boy olmasına rağmen kalıcılığı rengi ve dudakta duruşu beni oldukça tatmin etti açıkçası deneme boy olması cüzdanıma sığması ve yanımda taşımak için en büyük sebeb oldu ton olarak çok güzel bir ton gönderilmiş ben çok sevdim büyük olanını temin edeceğim herkes de denemeli bence
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sultan A.
Sultan A. · 32 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle rengine bayıldım parlak olmadığından hoş bir görüntüsü var , asla yapış yapış değil tenime de çok uydu bu zamana kadar nasıl keşfedemedim bilmiyorum. Sürme kolaylığı açısından çok iyi yumuşakca sürülüyor çok beğendim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.