Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Avon Herstory EDP
amazon-image
Avon Herstory EDP

Avon Herstory EDP

Avon 
  4.49  (20814 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Tüm kadınlara ilham veren parfüm; pembe biberin gücü, mor zambağın cesareti ve paçulinin karakteri bu kalıcı parfümde bir arada.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%50
%27
%5
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Hümeyra K.
Hümeyra K. · 39 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çiçeksi notalar baharatlarla iç içe geçerek, hem bir nebze daha kalıcı hale getirilmiş hem de koku oryantal bir havaya bürünmüş böylelikle. ikisini sevenler için çok güzel, birini seven diğerini sevmeyen kullanıcılar için de iyi bir alternatif bence. Gün içerisinde tazeleme ihtiyacı olmakla birlikte, kalıcılığı yine de başarılı bulundu. Çiçeksi notaları seven biri olarak, pembe biber beni rahatsız etmedi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
KÜBRA A.
Kübra A. · 30 · Malatya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
avonturkiye Yeni parfümü "Her Story"duymayan kaldı mı 😍 Pembe biber,mor zambak ve Paçuli notaları var 🐣 Şekerli bir kokusu var ancak oturdukça çiçeksi oluyor 😍 tende durdukça daha bir hoşuma giden, kalıcılık olarak hiç de fena olmayan, böyle yoğun ama yumuşak geçişleri olan bir koku arayanlara öneririm Teşekkürler @avonturkiye ♥️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nazan Pınar
Nazan Pınar · 34 · Denizli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hem günlük hem akşam hem özel günlerde kullanabileceğim hoş kokulu beni cezbeden bir koku oldu .Benim için kokunun her zaman kullanılabilir olması çok önemli çünkü o koku tenimle uyum sagladiysa gideceğim yer önemli degildir,surecegim koku onemlidir.yani nereye gidersem gideyim tenimle uyum sağlayan güzel bir parfüm... kullanmak isteyeceğim bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Cansu U.
Cansu U. · 26 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
yormayan, iç baymayan, çok yoğun parfümleri değil de böyle girilen ortamda hafiften kendini belli etmeyi seven birçok yaştan kadına gidebilecek orta karar bir parfüm olmuş. şişe tasarımının gösterişten uzak sadeliği ve minimalistliği de parfümle uyum içinde olmuş. indirimde 100 lira altına düşen fiyatıyla denenebilir kokulardan biri bana göre.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 41 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Parfümün kokusuna gerçekten bayıldım. Yaz-kış her dönem kullanabileceğim tarz da bir koku. İlk kullandığınızda sizi parfümün yoğun kokusuyla boğmuyor ama bir süre sonra (bileğinizi, kıyafetinizi ) kokladığınızda da koku kendini daima hissettiriyor. Bu parfümü öylesine çok beğendim ki, hatta az önce internet'ten siparişini bile verdim. :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
BUKET U.
Buket U. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Normalde çiçeksi kokulardan hoşlanırım, parfümün kokusu şekerli geldi bana ve hoşuma da gitti. İlk defa farklı bir koku denemiş oldum :) ve kokusunu çok beğendim. Avonun en kaliteli ve kalıcı parfümlerinden biri oldu benim için. Ayrıca tekrar belirtmek istiyorum kalıcılığı çok iyiydi. Kapağını açar açmaz hemen kokusu yayıldı hoşuma gitti :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Cennet K.
Cennet K. · 38 · Gaziantep
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
pembe biber, iris, paçuli, bergamot ve şeftali notaları ile birlikte harmanlanmış, yumuşak ama etkileyici bir koku evet koku olarak karakterli bir koku oluşturmaya çalışılmış gerçekten ve nispeten de başarılı.Neyse tende durdukça daha bir hoşuma giden, kalıcılık olarak hiç de fena olmayan, böyle yoğun ama yumuşak geçişleri olan bir koku arayanlara öneririm şahsen.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Havvanur Ç.
Havvanur Ç. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokuyu biraz ağır buldum. Bu yüzden paketlemede kullanılan rengi uygun bulmadım. Beyaz kullanıldığı için ilk etapta yumuşak bir koku bekliyordum ve beni yanılttı. Parfümün daha yoğun kokulu olduğu algısını yaratmak için daha koyu tonlar kullanılmalıydı.. Kokusu hoş ama kalıcılığının kalitesini iyi bulmadım. Hemen kayboldu gibi hissettim.. Teşekkürler..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra G.
Büşra G. · 29 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hoş bir kokusu vardı. Kalıcılığı konusunda yorum yapmak istiyorum. Tester ürün olmasına rağmen çok az sürdüğüm halde çok kalıcı bir parfüm olduğunu söyleyebilirim. Denemek amacıyla kulak arkasına ve bileğime sürdüğümde gün boyunca kokusunun kalması beni etkiledi. Çok hoş ve şık bir kokusu olduğunu dile getirebilirim. Parfümüm bitince galiba bu kokuya geçeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nuray K.
Nuray K. · 49 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusuna hayran kaldım. kokusu hem tatlı hem de baharatlı. dengesi mükemmel ayarlanmiş.Çiçeksi notaların baharatlar ile bir arada bulunması tende parfümü kalıcı yapmış ayrıca geniş bir yayılım sağlanmış.insanı baymayan, çok yoğun parfümleri tercih etmeyen, girilen mekanda hafiften kendini belli etmeyi seven birçok yaştan kadına gidebilecek orta karar bir parfüm olmuş.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.