Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Avon Anew Sensitive+ İkili Kolajen Yüz Kremi
amazon-image
Avon Anew Sensitive+ İkili Kolajen Yüz Kremi
Avon Anew Sensitive+ İkili Kolajen Yüz Kremi
Avon Anew Sensitive+ İkili Kolajen Yüz Kremi
Avon Anew Sensitive+ İkili Kolajen Yüz Kremi

Avon Anew Sensitive+ İkili Kolajen Yüz Kremi

  4.62  (356 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

HASSAS CİLTLER İÇİN OLAN MI YAŞLANMA KARŞITI OLAN MI? 

ARTIK SEÇİM YAPMAK ZORUNDA DEĞİLSİN !

Hassas ciltlere özel olarak geliştirilen ilk yaşlanma karşıtı bakım serimiz YENİ ANEW SENSITIVE+, en hassas ciltlerde bile gözle görülür sonuçlar sağlamaya yardımcı olmak için geliştirildi.

Sadece Avon'a özel Ödüllü ve Patentli İkili Kolajen Desteği sağlayan PROTINOL Teknolojisi ve CİLDİ RAHATLATAN İÇERİKLER ile geliştirilen serinin yüz kremi Anew Sensitive+ İkili Kolajen Yüz Kremi ;

  • 72 saat içerisinde kızarık görünümü azaltmaya ve cildi rahatlatmaya yardımcı olur.*
  • 2 hafta içerisinde cilt daha dolgun,canlı ve parlak hissedilir.
  • İnce çizgi ve kırışıklıkların görünümünü azaltmaya yardımcı olur.

*Sürekli kullanımdan sonra, 10 katılımcı ile gerçekleştirilen Klinik Çalışmalara dayanır.

Nasıl kullanılır?

Sabah ve akşam olmak üzere temiz, kurulanmış yüz ve boyun bölgesine nazikçe masaj yaparak uygulayınız.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%63
%23
%3
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Hülya D.
Hülya D. · 46 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Harika bir nemlendirici cildimi anında yumuşacık yaptı cildim hemen emdi yağlanma yapmadan nemlendirdi çok beğendim daha önce almadığıma pişman oldum bundan sonra devamlı kullanacağım bir ürün olacak. Bu güzel kremi bizlere uygun fiyata deneme fırsatı verdiğiniz için teşekkürler denebunu
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Cansu T.
Cansu T. · 41 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle kapağı açtığınız anda gelen koku ve parmağımı değdirdiğimdeki dokusu muazzam. Gerçekten çok beğendim. Cildimi de yumuşacık yaptı, kullanmaya devam ediyorum ve yüksek ihtimalle satın alacağım. Asla sivilce, kuruluk, kaşıntı gibi negatif etkiler gözlemlemedim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşe C.
Ayşe C. · 35 · Afyonkarahisar
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yağlı bir cildim. olmasına rağmen hiç yağlı his bırakmadı. Makyaj öncesinde kullandım. Beğendim. Yüz çizgilerimin üzerinde kullandım. İlk bakışta ufak ufak işe yaradığını söyleyebilirim. ürünü yeniden alabilirim. Memnun kaldım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
duygu d.
Duygu D. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünün göz kremini kullanıyorum. Gerçekten çok iyi geldi. Özellikle cilt bakım konusunda avon çok iyi işler çıkarmaya başladı. Bu üründe cildime masaj yaparak yukarı doğru yediriyorum hemen etki ediyor. Düzenli kullanımda daha etkili olacaktır.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra A.
Büşra A. · 25 · Kırklareli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Benim en sevdiğim özelliği yüzüme sürünce kadifemsi bir his vermesi oldu. makyaj bazı sürünce hissedilen kadifemsilik gibi ama daha hoş bi his. içerisinde kolejen olması da beni ayrı bir çekti. Fiyat performans ürünü resmen
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aysel K.
Aysel K. · 25 · Isparta
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürünün dağılması dokusu falan gerçekten güzel ben bu ürünü serumdan sonra kullanıyorum yüzüm kuru olduğu için genelde nemlendirici ürünler kullanıyorum bu da gayet başarılı bir ürün bir daha ki indirimlerde olmasını diliyorum 🌺
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nilufer K.
Nilufer K. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
üründen büyük beklentilerim yoktu , ta ki dokusunun yoğunluğunu hissedene kadar. yoğun ve tam olarak aradığım bir kremdi. cildimi yumuşacık yaptı. yüzümde uzun saatler makyaj kalıyor, gün sonunda böyle yoğun bir bakım kremine ihtiyacım vardı. aradığım kremi buldum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
seda a.
Seda A. · 42 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hasas ve kızarmaya meyilli bir cildim var, hasassiyet sebebiyle terddüt ederek kullandım ama cildime çok iyi geldi, yatıştırdı. Gün içerisinde cildim kızarmadı ve nemlendirme etkisi gün boyu devam etti. çok memnun kaldım, bu ürünü düzenli kullanmaya devam edeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nehir C.
Nehir C. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Serum ile birlikte düzenli kullanıyorum 1 haftadır. Cildim kadife gibi oldu. Hatta arkadaşım kapatıcı kullandığımı sandı. Etkisi gözle görünür durumda. Kırışıklık çizgileri konusunda bir yorum yapamayacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra Y.
Büşra Y. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
çok güzel bi krem kadifemsi dokusu var çok beğendim :) arkadaşım denedi oda satın aldı tavsiye ederim mutlaka :) boyut olarak beklediğimden daha büyük geldi açıkçası deneme boy gibi düşünmüştüm yanıldım 🙃
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.