Avon 3'ü 1 Arada Serum Fondöten - Nude
3'ü 1 Arada Serum Fondöten
Bakım: İçerdiği %82 oranında
cilt bakım bileşenleriyle*
cildin daha nemli
görünmesini sağlar ve cildi
korumaya yardımcı olur.
Kusursuz Görünüm: Cilde ışıl ışıl bir görünüm
verir, hafiften orta
kapatıcılığa kadar olan
özelliğiyle cilt tonunu
eşitlemeye yardımcı olur.
Koruma:Serbest radikallere
karşı koruma sağlamak
üzere antioksidanlar ile
formüle edilmiştir.
+ Cildin nem oranını anında %200 artırır.
+ Makyajı çıkardıktan sonra bile cilt 72 saate kadar** nemlendirilmiş hisseder.
+ Parlatıcı C Vitamini, E Vitamini ve antioksidanlar içerir.
Hassas ciltler için uygundur.
Komedojenik değildir.
Dermatologlar tafından ve Klinik olarak test edilmiştir .
Deneyen kişilerin %99’u cildinin daha pürüzsüz ve yumuşak göründüğünü söyledi*
*İlk kullanım sonrası, 134 katılımcıyla gerçekleştirilen Tüketici Çalışmasına dayanmaktadır. **2 haftalık düzenli kullanım sonrası.
Puan dağılımı
Çok beğendim çokk. Tam bir yaz ürünü. Saten bitişli bir fondöten, rengi bana bir tık koyu geldi ama kapatıcı ile dengeledim. Orta kapatilikta bir fondoten ama surdukce kapaticiligi arttirabiliyorsunuz. Kesinlikle rengimi bulup bu üründen alacağım. Bayıldımmm 🌸
Likit ve ince bir yapısı var o yüzden sürümü çok rahat. Kapaticiligi çok iyi ve bunun yanında doğal bir görünüm sağlıyor. Koruma faktörü içermesi de diğer bir artısı. Cilde güzel bir parlaklık veriyor gerçekten çok memnun kaldım.
genel olarak çok iyi yapıdaydı başlangıçta cildime koyu geldi sandım ama zamanla daha iyi oturdu ışıltısı ve cildimle bütünleşmesi harikaydı çevremde ki insanlar tarafından da direkt fark edildi
Daha önce Avonun bir fondötenini kullanmamıştım. Genelde fondöten yerine kapatıcı kullanırım ama bu da güzel. Yüzde ağırlık yapmıyor. Gün içeriisnde rahatlıkla kullanılabilir.
Aydınlık bitişi şahane, cilt rengime tam uydu, hiç ağırlık ve kuruluk yapmadı
ışıltılı bitişi ile cilde parlaklık veriyor kurutmuyor pul pul yapmıyor
cildi nemlendirip beslemesi ve ışıltılı bitişi ile bir fondötenden daha fazlası
edinmeyi düşünüyorum çünkü tam benlik. varla yok arası, doğal görüntü
Çok beğendim. Kesinlikle alacağım bir ürün. Bana 1 ton koyu gönderilmesine rağmen kullanabildim
Fondöten kullandığım birşey değildi ama yüzde uyumu güzeldi yok gibi hissettirdi

