Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Avène Cleanance Temizleme Jeli
amazon-image
Avène Cleanance Temizleme Jeli

Avène Cleanance Temizleme Jeli

  4.59  (1613 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Yağlı ve karma ciltler için yüz temizleme jeli.

Nasıl Kullanılır?

  • Yağlı ve karma ciltlerin temizlenmesi, arınması ve makyaj çıkarma için yüze uygulanır.
  • Uygulamadan sonra su ile durulayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%61
%27
%3
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

özgen ö.
Özgen Ö. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yağlı ve sivilceli ciltler için ideal bir yıkama jeli.Cildi yağdan ve kirden arındırırken gözeneklerin de küçülmesini sağlıyor.Kokusu hoş yapısı hafif hassas ciltler için de kullanıma uygun çünkü cildi yatıştırma özelliği de var.Ben genellikle sabah ve akşam olmak üzere günde 2 kez kullandım pamuk ile tüm cildime masaj yaptıktan sonra su ile arındırıyorum cildim yumuşacık ve kirden yağdan arınmış oluyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esma K.
Esma K. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İkinci kez aynı ürünü kullanıyorum ve gerçekten harika. Sivilceye meyilli karma bir cildim var. Cildi gerçekten ARINDIRIYOR ve TEMİZLİYOR. Köpürdüğü için de temizlik hissini gayet güzel hiissediyorsunuz. İçeriği çok tertemiz o sebeple gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz. Daha önce roaccutane tedavisi görmüş birisi olarak kesinlikle tavsiye ediyorum. Ürünü çok az miktarda kullanmanızı tavsiye ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Neşe T.
Neşe T. · 51 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yumuşak yapısı ile cildimi temizlerken yumuşacık yaptı . Cildimdeki yağı azalttı. Kaliteli cildi yağlı ve karma olanlar gönül rahatlığı ile kullansınlar
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Beyza E.
Beyza E. · 35 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ciltimi derinlemesine temizlemesinin yanı sıra son günlerde soğuk havanın etkisiyle yaşadığım kızarıklıklarımı dengeledi ve cildimi yatıştırdı. Henüz 5 gündür düzenli kullanmama rağmen. Yeni sivilce izlerim dahi daha sönük görünüm kazandı. Düzenli temizleyici olarak kullanılabilir. Özellikle kutuda gelen boy ise seyahatlerde kullanım için cok elverişli
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Burcu K.
Burcu K. · 45 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü genel olarak çok severek kullandım. Daha pürüzsüz bir cilt için yardımcı olduğunu düşünüyorum. Ayrıca nemli bitişini de sevdim. Bence tek olumsuz yani çok akışkan olması. Elime alacağım miktarı ayarlamakta zorluk çektim. Bir de miktarı ayarlayamayınca gözüme kaçıp yaktı. Ama genel olarak memnun kaldığım nadir yıkama jellerinden oldu kendisi :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ezgi F.
Ezgi F. · 35 · Kırklareli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Karma bir cilt yapısına sahibim. Ürün cildimi kir ve makyajdan çok kolay bir şekilde arındırdı. Tahrişe ve en büyük korkum olan sivilcelenmeye neden olmadı. Hatta sivilcelerimde azalma oldu bile diyebilirim, çünkü bu ürün cildimdeki yağlanmayı kontrol altına aldı. Bundan sonra kesinlikle satın alacağım bir temizleme jelidir, çok başarılı bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Damla T.
Damla T. · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün mükemmel ve fresh bir kokusu var, daha ilk aşamada mis gibi bir temizlik hissiyatı veriyor. Karma bir cilt yapısına sahibim, bu sebeple kullandığım jeller hep cildimin bir kısmını kuruturdu ancak bunda hiç böyle bir problem yaşamadım, yüzümün her bölgesi yumuşacık oldu ve hiç bir gerginlik oluşmadı. Verdiği temizlik hissiyatından da çok memnun kaldım. Kesinlikle satın alacağım bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 28 · Mersin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yüzüme sivilce yaptığı için kolay kolay bir kozmetik ürünü kullanamayan bir insanım bu üründe herhangi bir sivilce olayı asla olmadı düzenli kullanımda gözeneklerimin temizlendiğini ve küçüldüğünü hissettim.Ürünün fiyatı bir miktar fazla olsa da bence kesinlikle hak ediyor.Yüzüme nohut tanesi kadar bir sıkım kullanıyorum gayet yeterli bittiğinde büyük boyunu sipariş vereceğim🍀
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Mine K.
Mine K. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Markaya zaten uzun yıllardır güvendiğim için bu ürünü görünce kutuda hemen almak istedim. Karma ama yanaklarda akneye meyilli bir cildim var, nazikçe temizledi cildimi asla kurutma, kaşındırma vs yapmadı. Üzerinde vücut içinde kullanılabileceği yazıyor, bu da ayrıca güzel bir durum. Tek ürünle hem vücudu hem de cildi arındırmak büyük kolaylık.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esma K.
Esma K. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
6 ay önce roaccutane tedavim bitti ve şu an cildim karmadan yağlıya dönük. Cildi yağdan ve kirden çok güzel arındırıyor, verdiği temizlik hissi harika, asla göz yakmıyor, içeriği temiz. Ayrıca kırmızı sivilce lekelerim de jeli kullandıktan sonra dinmiş oluyor. Jeli kullandıktan sonra kesinlikle nemlendirici sürmenizi tavsiye ederim yoksa kuru-normal bölgelerde cilt gerilme yapabilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.