Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Aveeno Rahatlatıcı Bakım Nemlendirici Losyon
amazon-image
Aveeno Rahatlatıcı Bakım Nemlendirici Losyon

Aveeno Rahatlatıcı Bakım Nemlendirici Losyon

Aveeno 
  4.61  (8163 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Dermatolog tarafından test edilmiştir

Hassas ciltler için formüle edilmiştir

72 saate* kadar yoğun bir şekilde nemlendirdiği klinik olarak kanıtlanmıştır. Cilt yıkandıktan sonra bile ciltte nemli his bırakır. Çok kuru ve gergin cildi rahatlatmaya yardımcı olarak cildin yatışması ve beslenmesini sağlar.

*4 hafta devamlı kullanımdan sonra

Yatıştırıcı 3'lü Yulaf Kompleksi ve Shea Yağı içeren Formül cildin dış etkenlere karşı korunmasına yardımcı olmak için cildin doğal bariyerini güçlendirir ve doğal seramid üretimini destekler.

Yulaf özü yatıştırır

Yulaf unu nemlendirir

Yulaf yağı nem kaybını önler

Çok kuru ve hassas cilde uygunluğu klinik olarak kanıtlanmıştır

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%66
%25
%3
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Yasin Ö.
Yasin Ö. · 33 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Normal nemlendiriciler gibi elinizde sıvı bir kalıntı veya yağlı bir his bırakmıyor. Sürdüğünüz anda emilmeye başlıyor ve yıkadığınızda da elinizden hemen gitmiyor. Bir kaç yıkama sonrası elinizden çıkıyor. Uzun süre nemli tutması ve vücudunuzda emilip kalıntı bırakmaması güzel. Diğer kremler gibi gömlek, mont, direksiyon vs. bulaşacak endişesi olmadan kullanabilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Göksu D.
Göksu D. · 36 · Bilecik
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kuru, yer yer kaşıntılı bir cilde sahip olan ben kolay kolay her nemlendirici ile anlaşamam ama bu ürünü nasıl daha önce duymadım kendime kızdım. İnanılmaz güzel nemlendirmesi var yapısı çok çok iyi. Ve en önemlisi sürdükten saatler sonra bile nemlilik devam ediyor. Bunu her nemlendirici kremde bulamazsınız. Çok memnun kaldım denedigime en mutlu olduğum ürün bu oldu. Sipariş vereceğim hemen.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
nuray k.
Nuray K. · 33 · Kütahya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Benim cildim aşırı kuru ve hassas bu sebeple bir çok nemlendirici deneyimlemis biriyim ilk başta duymadığım için tereddüt etttim ama kullanınca cildimdeki huzursuzlugu kuruluktan kaynaklı giderdi cildimle uyum sağladı ve nemlendirmesi gün boyu devam etti bayıldım hemen sipariş verdim artık nemlendirici kremimi bulmuş olduğum için ve bu deneyimi denebunu sağladığı için teşekkür ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hanife nur k.
Hanife Nur K. · 27 · Kastamonu
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Az evvel yorum yapmadan önce sipariş oluşturdum bu güne kadar nasıl keşfedememişim bilmiyorum. O kadar güzel bir yapısı var ki az miktarı tüm cildime yayıyorum ve yeterli oluyor yağlı his bırakmıyor sanki kadifemsi bir his bırakıyor yok gibi nemlendirmesi zaten aşırı iyi bir önceki gün akşam sürdüm sabah uyandım yüzümü yıkadım ama hala nemliydi bayıldım bayıldımmm 🤍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esra A.
Esra A. · 27 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
bu ürünü almayı çok istiyordum ama hiç fırsatım olmamıştı şansa denebunuyla deneme şansı yakaladım bu zamana kadar almadığıma pişman oldum kuru cildim var özellikle mevsim geçişlerinde bu durumdan daha da muzdarip oluyorum yumuşacık yapıyor ve nemlendirmesi cok uzun süre devam ediyor ennn dikkatt ettiğim ise yağlı his bırakmaması bu benim için çok önemli bir nokta büyük boyunu alacağım ilk iş:)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
zeynep i.
Zeynep I. · 21 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
cildimi mükemmel şekilde nemlendiriyor ve rahatlatıyor. İçeriğindeki yulaf özü sayesinde cildimdeki kuruluk ve gerginliği hızla alıyor, çok yumuşak bir his bırakıyor. Cildim nem dengesini koruyor ve gün boyu pürüzsüz kalıyor. Hafif yapısı sayesinde cildime kolayca nüfuz ediyor ve hızlıca emiliyor. Kesinlikle hassas ciltler için harika bir ürün🤩
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seher k.
Seher K. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
kuruyan bir cildiniz için mükemmel bir losyon her türlü cilt tipine uygun asla yağlı hissettirmeyen bir yapısı var dermatologlardan tam not almış mükemmel bir nemlendirici krem makyaj yapmadan önce sürüp yaptığımda cildim kusursuz bir görüntü veriyor düzenli bir kullanımda farkı çok fazla bebekler için olanıda kızarıklıklar için çok iyi oğlum için kullanmıştım ve çok memnun kalmıştım 🌸🥰
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Rojin K.
Rojin K. · 40 · Şanlıurfa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
gercekten müthiş bir krem bebeklerde olsun kendi cildinizde olsun rahatlıkla kullanabileceğiniz bir ürün. Sabah saatlerinde sürmeye rağmen akşamında hala ilk sürdüğüm anki gibi nemliydi. Nemlendirmesini cok beğendim Annemin cildi aşırı hassas olmasına rağmen hiç bir yan etki yapmadı cok begendi. Rahatlikla kullanabilirsiniz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Buse D.
Buse D. · 25 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildimin bazı kısımları o kadar kuru ki, pul pul dökülüyor. ürünü sadece 1 kez uyumadan önce kullandım, şu an o yerler neme doymuş. Günlük hayatta artık yanımdan eksik etmeyeceğim bir nemlendirici. Ayrıca dermatologlar tarafından test edilip onay verilmesi benim için ayrıca bir artı oldu. Teşekkürler.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sena T.
Sena T. · 22 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü çok beğendim gerçekten cildimi güzel nemlendirirdi ve yatıştırdı. Gerçekten cildim çok yumuşak hissettirdi. Dokusu ve kokusu çok güzel. Bu ürünü tekrar almak isterim fakat bütçemi aşan bir ürün. Belki fiyatlandırma tekrar düşünülebilir onun dışında üründen memnun kaldım tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.