Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Aveeno Rahatlatıcı Bakım Nemlendirici Losyon
amazon-image
Aveeno Rahatlatıcı Bakım Nemlendirici Losyon

Aveeno Rahatlatıcı Bakım Nemlendirici Losyon

Aveeno 
  4.61  (8163 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Dermatolog tarafından test edilmiştir

Hassas ciltler için formüle edilmiştir

72 saate* kadar yoğun bir şekilde nemlendirdiği klinik olarak kanıtlanmıştır. Cilt yıkandıktan sonra bile ciltte nemli his bırakır. Çok kuru ve gergin cildi rahatlatmaya yardımcı olarak cildin yatışması ve beslenmesini sağlar.

*4 hafta devamlı kullanımdan sonra

Yatıştırıcı 3'lü Yulaf Kompleksi ve Shea Yağı içeren Formül cildin dış etkenlere karşı korunmasına yardımcı olmak için cildin doğal bariyerini güçlendirir ve doğal seramid üretimini destekler.

Yulaf özü yatıştırır

Yulaf unu nemlendirir

Yulaf yağı nem kaybını önler

Çok kuru ve hassas cilde uygunluğu klinik olarak kanıtlanmıştır

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%66
%25
%3
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Nazlı O.
Nazlı O. · 29 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü Denebunu aracılığıyla keşfetmiş bulunmaktayım. Akşam yatmadan önce sürdüm sabah uyandığımda cildim sanki yeni krem sürmüş gibiydi. Ürünü gerçketen almak ve kullanmak istiyorum Hassas ciltlere uygun olması, özellikle cildimin son dönemde aşırı kurumuş olmasından dolayı nemlendirici etkisinin yoğun ve uzun süreli olması benim için fazlasıyla iyi sebepler. Teşekkürler Denebunu sayende inanılmaz güzel bir ürün keşfettim :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülper G.
Gülper G. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
atopik ciltliyim ne yazik ki surekli kasintim olur kuru kuru deri dokuntuleri yasarim. farkli marka losyonlari da denemis biri olarak kokusunu ve biraktigi hissi sevdim nemlendirmesi oldukca basarili indirim donemlerinde sans veririm kesinlikle nemlendirmenin yaninda kasintidan kizarmis tenimi birkac dakika icinde rahatlatmasi kesinlikle cok memnun etti
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildim yağlı ama bazı bölgelerde özellikle burun kenarlarında zaman zaman soyulmalar yaşıyorum. Bu losyonu denediğimde ilk olarak yapısının hafifliğine bayıldım. Yağlı his bırakmadan cildi nemlendiriyor ve gerginliği güzelce alıyor. Soyulan bölgelerdeki rahatsız hissi ciddi şekilde azalttı. Bu tarz bir etki beklemiyordum, ama gerçekten işe yaradı!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşe Ö.
Ayşe Ö. · 34 · Çorum
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ellerim genel olarak kuru özellikle bulaşık filan yıkayıp suyla uğraştıktan sonra daha da kötü oluyor. Sürekli çatlamış gibi semsert. Ne kullandıysam fayda etmedi. Ama bu kremi sürünce pamuk gibi oldu ellerim hemen. Kokusunu pek beğenmedim ama yumuşacık yapıyor. Daha önce bu markayı duydum ama böyle bi kremi olduğunu bilmiyordum. Kesinlikle tavsiye ederim alın muhakkak🌸
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gamze Ö.
Gamze Ö. · 45 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kuru ve hassas bir cildim var ve menopoz döneminde olduğum için daha da hassas ve kuru bu günlerde. Kullandığım zaman ilk olarak kokusu beni benden aldı, cildime sürdüğüm ise hemen emildi, yağlı his bırakmadı ama yumuşacık oldu. En önemli özelliği ise uzun süren nemlendiriciliği. Kesinlikle bundan sonra cilt bakım eutinimden eksik etmeyeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şengül A.
Şengül A. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Üzerinde 60 saniyede nemlendirme diyor ve gerçekten de öyle hatta 10 saniye içerisinde daha sürerken ellerimin kuruluğu gitti ve çok güzel nemlendirdi. Önceden bu ürünü duymuştum ama böyle olacağını düşünmemiştim ve almamıştım. Ancak şuan kesinlikle alacağım çünkü benim ellerim çok kurur ve bu ürünün nemlendirme performansı çok güzel kesinlikle alınnn.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra G.
Büşra G. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Duş sonrası vücuduma uyguladım; hafif, süt kıvamlı bir yapısı var ama kolayca nüfuz ediyor, yapış yapış his bırakmıyor. Kokusunda yumuşak bir yulaf ve nemli çay hissi var, abartısız ve rahatlatıcı. Cildimde anında esneklik ve rahatlama sağladı; özellikle diz ve dirseklerdeki kuruluk kayboldu. Gün boyu süren nem hissi ve pürüzsüzlük vaadini karşılıyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şebnem C.
Şebnem C. · 24 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ellerim çok kuru olduğu için özellikle de kış aylarında nemlendirici krem kullanmak zorundayım. Aveenoo Rahatlatıcı Bakım Nemlendirici Losyonu ilk kez deneme şansım oldu. Ellerimin soğuktan çatlamasından dolayı bazı kremler nemlendirirken acı verebiliyor ancak aveeno krem hiç yakmadı ve aksine derimin rahatlamasını sağladı. Çok kısa bir sürede de ellerim nemlendi cildimi rahatlattı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
BEREN A.
Beren A. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öbcelikle kuru bir cilde sahibim bu nedenle benim için biçilmiş kaftandı. Uzun süre boyunca nemli tutmasını çok beğendim. Her gün vücuduma krem kullanmıyorum. Ama uzun süre etkisini gösterdiği için buna gerek kalmadı. Hassas ciltlere de uygun olması bir artı olmuş. Ek olarak herhangi bir kokusu bulunmuyor, parfüm hassasiyeti olanlar da düşünebilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Göksu D.
Göksu D. · 36 · Bilecik
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kuru, yer yer kaşıntılı bir cilde sahip olan ben kolay kolay her nemlendirici ile anlaşamam ama bu ürünü nasıl daha önce duymadım kendime kızdım. İnanılmaz güzel nemlendirmesi var yapısı çok çok iyi. Ve en önemlisi sürdükten saatler sonra bile nemlilik devam ediyor. Bunu her nemlendirici kremde bulamazsınız. Çok memnun kaldım denedigime en mutlu olduğum ürün bu oldu. Sipariş vereceğim hemen.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.