Aveda Damage Remedy Split and Repair
Yenilikçi formülü ile anında etki göstererek çatallaşan saç uçlarını birleştiren bu ürün, aynı zamanda saçı gelecekte oluşabilecek kırılmalardan da korur. Saç şekillendirme rutininin son adımı olarak, bu ürünü saç uçlarınıza uygulayın ve kusursuz görünen dokunulası saçlara sahip olun. Bu güçlü tedavi ürünü, formülünde Güney Pasifik’teki Malekula tropikal adasında bulunan Nangai ağacının yağını içermektedir. Bu eşsiz içerik saç uçlarını sarmalayarak ayrık uçları mıknatıs etkisi ile birleştirir ve pürüzsüz saç telleri sunar.
Nasıl Kullanılır?
1. Damage Remedy™ Split End Repair’I uygulamadan önce, saçınıza Damage Remedy™ Shampoo ve Conditioner/Damage Remedy™ Intensive Restructuring Treatment (haftada bir kez) ile bakım yapın.
2. Sacınızı Damage Remedy™ Daily Hair Repair ile şekillendirmeye hazırlayın ve ardından favori Aveda ürünleriniz ile saça dilediğiniz şekil verin.
3. Saçınızın şekillendirmesi tamamlandıktan sonra, saç rutininize bir bezelye büyüklüğünde avucunuza aldığınız yeni Damage Remedy™ Split End Repair ile devam edin. Avucunuzda erittiğiniz bu ürünü saç uçlarına yukarıdan aşağı(saç ortasından saç uçlarına doğru) doğru hareketlerle uygulayın.
Puan dağılımı
Gerçekten dediklerini yerine getiren, saç uçlarındaki kırıkları birleştiren bir ürün. Sürüldüğünde saç uçları daha derli toplu ve hacimli görünüyor. Ama uzun vadede gerçekten saç kırıklarını birleştiriyor mu derseniz çok bir fark görülmüyor. Belki de daha uzun kullanmak lazımdır.
kokusunu çok sevdim kırıklarım da gözle görünür biz düzelme oldu. Arkadaşlarımda saçına ne yapıyorsun diye soruyorlar. Keratin bakımı yaptırmış gibi oldum. Çok güzel bir ürün olmuş.
Bu ürünü tavsiye ederim çünkü saç uçlarındaki kırıklarıma bu kadar küçük bir ürün bile çok etkili oldu. Saçları dağ sağlıklı gösteriyor. Bu tür bir ürün kullanmadığım halde kullanmayı düşünüyorum.
Fındıkiçi kadar ürünü avucumda dağıtıp ıslak saçlarıma yedirdim. Bukadarcık ürün karışık saçlarımın açılmasına yetti. Çok memnun kaldım
Saçımı yumuşacık yaptı ve ürünü kullandığımda ısı işleminde saçımın yıpranmayıp kolay şekil aldığını gördüm. Müthiş bi ürün. Teşekkürler Dene Bunu!
Kokusu ve yapisi guzel. Yagli hissi birakmiyor sacta. Ilk defa denedigim bir urun. Sac uclarina bakim yapmasinida ayrica sevdim.
Ağırlaştırmadan saçı nemlendiriyor ve yumuşatıyor aynı zamanda kalıntı bırakmıyor.
Saç uçlarındaki kırılmalara çok iyi geliyor, görünümünü baya değiştiriyor. Tek sıkıntısı kokusunun çok güzel olmaması.
Saç uçlarını yumuşatıyor kuru ve kırık saçlar İçin çok iyi. Kokusu belki hoşunuza gitmeyebilir ama saçta kalmıyor rahatsız etmez
KEsinlikle saça çok iyi gelen bir ürün. Saçım çok yıpranmış olduğundan farkı hemen hissettim

