Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Aveda Botanical Repair Saç Onarıcı Gece Serumu
amazon-image
Aveda Botanical Repair Saç Onarıcı Gece Serumu

Aveda Botanical Repair Saç Onarıcı Gece Serumu

Aveda  · www.aveda.com.tr
  4.33  (153 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

İlk yoğun onarım sağlamaya yardımcı gece saç bakım serumumuz, siz uyurken saçlarınızın güçlü görünmesine yardımcı olur. Nangai yağı ile saçta yeni bağlar oluşturarak 3 katmanında onarmaya ve kırılmış saç uçlarının görünümünü %84 oranında azaltmaya yardımcı olur.

 

Nasıl kullanılır?

1. Yatmadan önce saçların ortasından uçlarına doğru uygulayın, durulamayın.

2. Ürün saçınızdayken uyuyun.

3. Sabah saçınızı her zamanki gibi şekillendirin.

Uzman Önerisi

Kırılmış saç uçlarınının görünümünü onarmaya yardımcı olmak için gün boyunca saç uçlarınıza uygulayın. Yatmadan önce ihtiyacınıza göre bol miktarda kullanın; fazla kullanmaktan korkmayın. Saçı dört bölüme ayırın. Ürünü elinizde ovuşturun ve her bölüme bol miktarda uygulayın. Ardından geniş bir fırça ile tarayın. – Bea Carmichael, Aveda Global Eğitmeni

botanical repair™ rutininiz

Adım 1: Fazla yağı, ürün kalıntılarını ve kirliliği nazikçe gidermek için onarım şampuanını kullanın.

Adım 2: Onarım kremini günlük olarak veya ihtiyacınıza göre kullanarak saçtaki karışıklıkların anında açılmasını ve bu sayede saçın kırılmasını önlemeye yardımcı olun. Derinlemesine onarım için haftada bir veya ihtiyacınıza göre, saç kremi yerine onarım maskelerimizi kullanın. Hafif ya da zengin dokulu maskeler arasından tercihinizi yapın.

Adım 3: Gündüz: Isıdan kaynaklanan yıpranmalara ve UV ışınlarına karşı saçı korumak için saç onarım ve bakım kremini kullanın.

Adım 4: Gece: Gece boyunca yoğun onarım ve kırılmış saç uçlarının görünümünü azaltmaya yardımcı olmak için saç onarıcı gece serumunu kullanın.

Tercih ettiğiniz Aveda şekillendirme rutini ile devam edin.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%45
%34
%8
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Fatma Ece A.
Fatma Ece A. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Üründen bu kadar verim almayı beklemiyordum açıkcası. Çünkü sürüldüğünde biraz kuru bir his bırakıyor. Bir gecede bu kadar yoğun onarma etkisi göreceğimi beklemiyordum. Ama sürüldükten sonraki o kuru hissi pek sevmedim açıkcası yıkamayı bile düşündüm ilk sürdüğümde. Bence yoğun onarım etkisi yanında saçı yağlı ve kötü bir görünümde bırakmaması en büyğk avantajı. Böylece ertesi gün de saçı kullanmaya devam edebiliyorsunuz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ilayda k.
Ilayda K. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bir gece kırık saç onarmasını beklemek bir mucize olur fakat onarım etkisi gözle görülür şekilde oluyor. Kullandığım gecelerin sabahında saçlarım daha iyiydi. Gece boyunca saçı nemlendirmesi iyi oluyor ve sabahları herhangi bir şekilde saçın yağlanmasına sebep olmuyor. Doku sebebi ile benim daha sonradan da tercih edeceğim bir ürün olacaktır.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülşah Ö.
Gülşah Ö. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçtaki olumlu hissi sevdim diyebilirim. Kuru ve ince telli saçımda bir yağlanma veya ağırlık yapmadı. İnsan kullandığı ürünün işe yarar olup olmadığını denerken hisseder ya sanırım öyle bir his yarattı bende. Yine de mucizevi diyemem. İndirimde olursa alınabilir onun dışında yine de bu fiyatlara alamam sanırım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Çiğdem A.
Çiğdem A. · 37 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saç serumunu gece yatmadan önce kullandim. Kokusu cok hoş. Saclarim uyandigimda saç uçlarimdaki cansiz görünüm gitmisti. Fakat saçlarim omuz hizasinda olmasina ragmen az miktarda almak yeterli olmadi
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
AYLA P.
Ayla P. · 49 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
kısa olduğu halde saçlarımda bıraktığı yumuşaklık, kolay şekil alma, elektriklenmede azalma gibi etkilerine bayıldım ve yeniden alacağım bir ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ecem O.
Ecem O. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
kullandıktan sonra anlık bir etki gösteriyor ve fark gerçekten gözle görülür bir şekilde açığa çıkıyor, uygun fiyatı takip ederek rutinime eklemek istediğim bir ürün oldu
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aslı B.
Aslı B. · 30 · Afyonkarahisar
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kullanmadan önce beklentim çok düşüktü ama kullanım kolaylığı ve saçı yumuşacık yapması çok hoşuma gitti . Kendime yeni bir masraf buldum :))
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Emine Tunusoğlu
Emine Tunusoğlu · 39 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kuaförler de görüyordum ama denebunu sayesinde kullanma fırsatım oldu,saçım boyalı ve ince telli hassas yapılı cok iyi geldi,tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatma D.
Fatma D. · 42 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü kız kardeşim boyalı ve yıpranmış saçlarına uyguladı sonuç inanılmaz
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Emine B.
Emine B. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
daha yeni kullanmaya başladım ama kesinlikle büyüğünü alıp kullanmaya devam edeceğim. İlk gün de bile etkisi güzeldi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.