Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Cosmed Atopia Cleansing Oil
amazon-image
Cosmed Atopia Cleansing Oil

Cosmed Atopia Cleansing Oil

Cosmed  · cosmed.com.tr
  4.61  (1112 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster
  • Bitkisel yağlarca zengin içeriği ile cildi gün boyu maruz kalınan çevresel etmenlerden arındırırken nemlendirir.
  • Syricalm™ patentli içeriği tahriş olmuş cildin yatıştırılmasına, gerginlik hissi kaynaklı rahatsızlık hissinin azaltılmasına ve kaşıntı hissine neden olan faktörleri gidermeye yardımcı olur.
  • Zinc PCA; antibakteriyel özelliği ile cilt florasının dengesini korur, cildin doğal nem faktörü olarak nem kapasitesini artırır.
  • Niasinamid, lipid sentezini ve yıpranmış cildin onarılmasını destekler.

Nasıl kullanılır?

Yüz ve vücut temizliği için hafif masaj yapılarak uygulanır ve bol su ile durulanır. Sabah ve akşam kullanımı önerilmektedir. Bebek ve çocukların kullanımına uygundur.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%65
%22
%4
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Selenay Ö.
Selenay Ö. · 26 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İnanılmaz güzel bir temizleyici. Özellikle çift aşamalı temizlik için ilk tercihim bu yağ bazlı temizleyici. Asla yağlı bir his bırakmıyor ve kurutmadan temizliyor. Daha önce de kullandığım bir ürün. Bittikçe tekrar tekrar alınır kesinlikle. Makyajı da çok güzel eritiyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 40 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünüm gelmedi, yanlış kutu gönderildi ama, Daha önce de kullandığım için, cildi güzel temizliyor, özellikle güneş kremi kullanmışsam o gün mutlaka bu ürünle temizliyorum, çift fazlı temizlik için gerçekten başarılı bir ürün , Fiddy yontemi ile kullanımda da çok başarılı
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
KÜBRA K.
Kübra K. · 35 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünün daha önce büyük boyunu kullanmış ve memnun kalmamıştım gözlerimi yaktığı için yoksa boyutu, fiyatı, temizlemesi iyiydi.. Geçenlerde Azelaik Asit serumunu aldığımda bu boy temizleme yağı hediye geldi ve birkaç haftadır kullanıyorum cildi temizlemesi hala iyi ve güzel ve bu sefer gözlerimi de yakmadı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
GÖKNUR G.
Göknur G. · 29 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
yapısı kullandığım diğer yağ bazlı temizleyicilere göre daha yoğun. bu yüzden arındırmasının zor olacağını düşünmüştüm ama hiç öyle olmadı. güneş kremi ve makyajı çok iyi çıkardı. iritasyon ya da sivilce yapmadı. tam boyunu alacağım. tek dezavantajı bebek kolonyası gibi kokuyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif S.
Elif S. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İsminden dolayı direkt kuru ciltlilere özelmiş hissi yaratıyor, büyük boyunu da alırken çok uzun süre araştırıp tedirgin olarak almıştım ancak sivilce yapmadı akabinde su bazlı temizleyici ile temizlediğimde hiçbir sorun yaşamıyorum. Ürünün kuru ciltlilere özel algısı yıkılırsa mükemmel olur :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şahsenem D.
Şahsenem D. · 30 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü gerçekten uzun süredir deneyimlemek istiyordum . İlk kullanım olarak gerçekten çok beğendim. Cildim kuru ama yine de yağlandırmasından korkuyordum. Yapısı gerçekten çok güzel. Çok kolay temizleniyor. Çift aşamalı olarak da denedim gerçekten övüldüğünden fazlasını hak ediyor. Bayıldım ve cilt bakım rutinime eklendi 👍🏻
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Duygu A.
Duygu A. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürünün eski formülünü de kullandım bu formülüyle ufak farklılıkları var en belirgini kesinlikle yenisinin biraz daha sıvı yapıda olması, önceki yoğun kıvamda yeterli olan miktar yeterli hissettirmeyebiliyor ama yine de temizleme özelliğini aynı verimle yerine getiriyor ve bu versiyonunu da satın alıp kullanmaya devam edeceğim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Beste Ö.
Beste Ö. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha once de kullandim, o kadar memnun kaldim ki buyuk boyunu hemen satin aldim. normalde goz makyajimi cift fazli goz temizleyicisi disinda hicbir yag bazli temizleyici cikarmazdi, ona ragmen bu temizleme yagi goz makyajini dahi hemen cikardi. goz yakmadigini da eklemeliyim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
vildan g.
Vildan G. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben bu üründen kaç kutu bitirdim satamadım . Cildimi yormadan makyaj va ne varsa çıkartıyorum. Su ile şok kolay durulanıyor. Tabi sonrasında yüz yıkama jeli ile de yıkıyorum mis gibi tertemiz cilt kalıyor. Özellikle düzenli güneş kremi kullananlara tavsiyemdir. Çünkü yıkama jelleri güneş kremi çıkartmakta yetersiz kalıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Betül T.
Betül T. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürüne tam olarak ba-yıl-dım özellikle makyaj çıkarmasına ciltte kalıntı bırakmamasına bayıldım tam olarak böyle bir ürüne ihtiyacım vardı yüzümde ağırlaşmış his olduğunda onu hemen kaldırıyor sadece sonrasında nemlendiri kullanmak şart genel olarak beğendim tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.