Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Arko Nem Prebiyotik Krem Yulaf Sütü
amazon-image
Arko Nem Prebiyotik Krem Yulaf Sütü

Arko Nem Prebiyotik Krem Yulaf Sütü

Arko Nem 
  4.82  (3747 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Bitkisel sütler ve prebiyotikler içeren yeni Arko Nem Prebiyotik Krem cildi nemlendirerek besler. Çevresel faktörlere karşı cilt üzerinde koruyucu kalkan oluşmasına ve cildin bariyer özelliğini destekleyerek onarılmasına yardımcı olur.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%67
%12
%1
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Saliha E.
Saliha E. · 37 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Arko Nem Prebiyotik Krem kutudan çiktiktan sonra ilk yaptiğim şey hemen kapağini açıp koklamak ve ellerime sürmek oldu. Özellikle kokusunu ve yapisini çok begendim. Ellerde yapışkan bir his birakmiyor. İçeriğinde alkol, paraben ve silikon olmamasi ürünü yukarilara cikariyor. Daha önce deneyimlemedigim için üzüldüm. Severek yumuşak ellerle dolaşiyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ebru K.
Ebru K. · 39 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Evimi taşıdım. Temizlik yapacağım derken ellerim mahvoldu. Bu krem imdadıma yetişti dersem yanlış olmaz. Ellerime ilaç gibi geldi. Hem vegan olması hem içeriğinde paravan, silikon, alkol olmaması da harika. Gönül rahatlığı ile kullandım. Ama bittiii. Gidip büyük boyundan alıp kullanmaya başladım. Muhakkak deneyin hanımlar siz de memnun kalacaksınız.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yeliz Y.
Yeliz Y. · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusu gerçekten çok güzel ayrıca vegan içerikli olması da hoşuma gitti gayet güzel nemlendiriyor elleri, bu zamana kadar kullandığım el kremlerinin en güzel kokanı diyebilirim sırf kokusu için bile alınabilir, gayet güzel nemlendiriyor bakım yapıyor. Paraben ve silikon içermemesi de mükemmel bittikten sonra da alıp severek kullanacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
süheyla necla ş.
Süheyla Necla Ş. · 32 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tam puan verdiğim harika bir ürün daha önceden markette görüp evde krem var diye almıyordum fakat denebunu sayesinde ürüne tam boy sahip olmak beni çok mutlu etti ellerimi pamuk gibi yumuşacık yaptı kolay emiliyor kokusu dokusu şahane bir ürün tam boy ürün gönderdiği için firmaya çok Teşekkürederim bundan sonra yalnızca Arko markasını tercih edeceğim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Necla Ş.
Necla Ş. · 35 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü ilk olarak ünlü bir zincir marketin rafında görmüştüm. Dün duş sonrası kullanma fırsatı oldu. Mükemmel derecede yumuşaklık verme, cildi besleme, teni onarma, silikonsuz yapısıyla doğal görünüm verme etkileri oldu. Ayrıca ben hassas cilde sahibim yumuşacık ve çok güzel etki yaptı. Herkese tavsiye ederim. Bitince yenisini alacağım hemen.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
mavi b.
Mavi B. · 28 · Zonguldak
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün kokusu çok güzel kapağını açtığınız anda etrafı sarıyor bayıldım.Ürün ilk elime geçtiğinde alkol ve paraben hatta silikon içermemesi çok hoşuma gitti.Ben genel olarak krem kullandıktan sonra oluşan yağlı hissi pek sevmem ama bunda çok daha azdı ve uzun ömürlü olacağını da tahmin ediyorum.Tamamen vegan olması beni ayrıca sevindirdi ben memnun kaldım,bir daha alır mıyım alırım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 33 · Kahramanmaraş
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bitkisel içeriği ve prebiyotik içermesi nedeniyle tercih etmek istediğim bir kremdi. Kokusu oldukça ferahlatıcı . Nemlendirme özelliği oldukça başarılı. Cildinizi kuruluktan kurtarıyor ve bu özelliği cildinizde kesinlikle yapışkan his veya yağlı his bırakmadan sağlıyor. İçeriğinin temiz olması da oldukça güvenilirlik sağlıyor. Severek kullandıktan sonra ikincisini alacağımdan eminim !
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep V.
Zeynep V. · 28 · Düzce
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün içeriğinin temiz olması benim için bir kremde bulunması gereken en önemli özellikerden biri. Bunun haricinde kremin emilimi çok güzel. Ellerinizde yağlı bir his asla bırakmıyor ve gün içinde elleriniz yumuşacık oluyor. Kokusuna diyecek laf bulamıyorum. Gerçekten çok ama çok güzel kokuyor. Alınacaklar listenize eklemekten kaçınmayın.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şebnem K.
Şebnem K. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Arko nem prebiyotik krem kurumuş ellerime çok iyi geldi. Kokusu ve yağlı his bırakmayan formdaki yapısını çok beğendim. Uygun fiyatlı ve güzel bir ürün. Vegan olan bir ürün olması da beni ayrı mutlu etti. Prebiyotik içeren ürün ve çok güzel kokan bir ürün. İçerik bakımından da temiz bir ürün. Herkese tavsiye ederim. Vücuda da yeterli nemi veren bir ürün severek kullandım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülşah Ş.
Gülşah Ş. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
%100 vegan içeriğe sahip olması beni çok etkiledi,kesinlikle hayvansal ürünlerin kullanılmasına karşıyım.Ellerim çok kuru ve çatlak olduğu için sürekli krem kullanmak durumunda kalıyordum ve sürekli içeriklerine bakıp özenle vegan ve doğal içerkli olan ürünleri almaya dikkat ediyordum.Artık bu krem benim ilk tercihim olacak bize bu ürünü sunduğu için arkoyu gerçekten tebrik ediyorum 💕
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.