Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Arko Nem Prebiyotik Krem Yulaf Sütü
amazon-image
Arko Nem Prebiyotik Krem Yulaf Sütü

Arko Nem Prebiyotik Krem Yulaf Sütü

Arko Nem 
  4.82  (3747 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Bitkisel sütler ve prebiyotikler içeren yeni Arko Nem Prebiyotik Krem cildi nemlendirerek besler. Çevresel faktörlere karşı cilt üzerinde koruyucu kalkan oluşmasına ve cildin bariyer özelliğini destekleyerek onarılmasına yardımcı olur.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%67
%12
%1
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Elmas S.
Elmas S. · 32 · Adıyaman
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün gelir gelmez kurumuş elimin yüzeyinde denedim. Sonuç: haarika ! Kokusunun rahatsız etmediği, hafif, paraben, silikon, alkol içermeyen ve bundan sonra satın alacağım bir krem . Pembe kapağı da şirin mi şirin 🥰 Elimdeki farkın resmini atıyorum. Sadece 10 saniyede yumuşacık yaptı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nesrin B.
Nesrin B. · 29 · Denizli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kremi sürdükten sonra elde bıraktığı his mükemmel ötesi asla eli yapış yapış bırakmıyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Eylül M.
Eylül M. · 26 · Bayburt
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce hic prebiyotik iceren urun denememistim. Ve farki aninda hissedebiliyorsunuz 1 damlasi yeterli geliyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özlem O.
Özlem O. · 35 · Denizli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Urun elime ulasir ulasmaz hemen denemek istedim. Ambalaj tasarimi ve renkleri oldukca dikkat cekici ve cok basarili. Tup kremleri kolaylikla cantaya atio cikamamak benim icin bir problem, cunku daha once camta icinde birkac kez krem ambalaji acildi ya da patladi. Mini kavanoz seklindeki ambalajlar bu acidan daha kullanisli olabilir.Kremin kokusu cok guzel, hem bitkisel, hem vegan bir krem icin oldukca iyi bir dokuya sahip. Elde yapiskanlik hissi kalmadan hizlica emiliyor. Icerigi ile diger kremlerden ayrisan bu urunu market rafinda gorsem bir hayli ilgimi cekerdi. Kadinlar arasinda krem ikram etme ritueli vardir birsiniz, bir krem ortaya cikar ve cevredekilere de ikram edilir. Iste bu krem kapis kapis gider bi ortamda, oyle guzel 😊
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ebru u.
Ebru U. · 33 · Aydın
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kendisi zaten şu an kullandığım ve gerçekten çok çok memnun kaldığım bir ürün. Cildim için kullandığım ürünlerde genelde önceliğim alkol , paraben gibi zararlı maddeleri içermemesi olduğu için bu ürünü günlük kullanım için almıştım. Gerçekten her ihtiyaç duyduğumda cildimi çok fazla yağlı his bırakmadan nemlendiriyor ve yapı olarak kolayca emiliyor. Yapı olarak dokusu çok güzel. Çantaya atıp her ihtiyaç duyduğunuzda kullanabilirsiniz.Ayrıca ürünün ambalaj rengi de beni ürünü alırken kendisine çekmişti. Hem ambalajı hem de kendisi ve içeriği gerçekten güvenle alıp severek kullanabileceğiniz bir ürün ortaya çıkarmıs.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatima Mirzayeva
Fatima Mirzayeva · 29 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Arko 1957 den bu yana istikrarla piyasada kendi yerini koruyan ve var olan en eski türk markalarından biri.Çocukken dedemin traş sabunu vardı arko.Ilk ordan biliyorum.şimdiyse o kadar çok traş ürünleri kremleri nemle diriciler çıkardiki bir övgügü hakk ediyor.Bunca sene var olup kaliteyi korumak ,her üründe kendini daha da geliştirmek ve uygun fiyatlı olmak her markanın yaoa bikeceği bir iş değil.Şu an evde bakım kremi ve cilt nemlendiricisi vardı onlardan çok memnundum.Hatta o kadar memnundumki o konuda farklı markalar demeyi düşünmedim bile.Şu an bu ürünü de sevdim ,özellikle vegan oluşu da takdire layık
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğçe Y.
Tuğçe Y. · 36 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Arko nem probiyotik krem elime ilk ulaştığında kullanmakta olduğum kremi bırakıp düzenli olarak gece yatmadan kullanmaya başladım. Genelde sık sık yaşadığım kreme ihtiyaç duyma hissini pek yaşamadım bu kremde. Yani anladığım şu ki bu krem nemi yeterince sağlıyor cildinize.İçeriğine detaylı bakınca probiyotiklerin artık kremlerde olması inanılmaz etkili bir fikir aynı zamanda vegan yapıda olması cezbedici. Kremle ilgili sadece kokusundan çokta hoşlandığımı söyleyemeyeceğim.İlk başta daha narin bir koku bekliyordum fakat kullandıkça alışılıyor kokusunada.Teşekkürler Arko:)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşenur A.
Ayşenur A. · 25 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusu ve nemlendirmesi mükemmel bir ürün, ellerim saatlerce nemli kaldı ve kokusu hala var çok güzel aynı zamanda vegan bir ürün olması da ayrı güzel gerçekten. Yapı gereği zararlı hiç bir madde bulundurmamalı da almaya çok teşvik edici gerçekten. Ellerimin nemli kalması ve bu soğuk günlerde kurumaması çok güzel, yapısı hiç yapış yapış değil diğer kremler gibi rahatsız etmiyor, şahsen ben yapış yapış olup elde kalan kremleri sevmiyorum bu yüzden çok hoşuma gitti cildim kuru olmamasına rağmen hemen emilim sağladı çöm güzel bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Adeviye Burcu A.
Adeviye Burcu A. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusu güzel,yüz ve vücut için de kullanıyor olması ekstra artı olmuş.nemlendirmesi ve yağlılık hissi bırakmaması çok iyiydi.anında pamuk gibi yumuşacık eller 😊
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aslı K.
Aslı K. · 31 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Benim cilt yapım maalesef ki her nemlendirici kremi emmiyor ve ellerimde sürekli yağlı bir his bırakıyor ilk kullandığımda diğerleri gibi olduğunu düşündüm ama birkaç dakika içinde ellerimde o yağlı his kayboldu sadece yumuşaklığı ve muhteşem kokusu kaldı. Ürün günlük kullanım için gayet iyi bir ürün bu ürünüm bittiğinde çantamda sürekli olması gerektiğini düşündüğüm için daha iyisini bulana kadar bu kremi kullanmaya devam edeceğim :) Teşekkür ederim denebunu.com :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.