Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Arko Nem Prebiyotik Krem Badem Sütü
amazon-image
Arko Nem Prebiyotik Krem Badem Sütü

Arko Nem Prebiyotik Krem Badem Sütü

Arko Nem 
  4.72  (521 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Bitkisel sütler ve prebiyotikler içeren yeni Arko Nem Prebiyotik Krem cildi nemlendirerek besler. Çevresel faktörlere karşı cilt üzerinde koruyucu kalkan oluşmasına ve cildin bariyer özelliğini destekleyerek onarılmasına yardımcı olur.

Alkol, paraben ve silikon içermeyen temiz formülü ile 48 saat nemlendirici etki sağlar. %100 vegandır. Hızlı emilir, yağlılık hissi bırakmaz.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%70
%21
%2
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Nagihan A.
Nagihan A. · 26 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Arko nem prebiyotik kreme tek kelimeyle bayıldım. Zaten arkonun kremlerini hep kullanırım ve başarılı bulurum. Bunda özellikle kokusuna aşık oldum, çok güzel kokuyor ve çok hızlı emiliyor, elde yağlılık hissi bırakmıyor. Ben bunu bittikçe alırım :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Selcan T.
Selcan T. · 24 · Trabzon
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nemlendirmesi çok çok iyi azıcık bile alsanız yetiyor ve kokusu çok iyi gerçekten tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 46 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Arko'nun değerli yağlar serisini de çok beğenmiştim. Prebiyotik serisi de çok güzel. Bi kere incecik bi yapısı var. Bu sayede kolayca sürülüyor. Yağlı his bırakmıyor. Çabucak emiliyor. Hafif hoş bi kokusu var. Ellerimde de vücudumda da kullandım. İkisinde de nemlendirme çok iyi ve uzun süreli. 1 ay önce evde kendim lazer yapmaya başladım. 4.seansı tamamladım. Cildim kuru ve bazen bu nedenle yandığını hissediyorum. Arko'nun bu kremi o alevlenmeyi bile çok iyi yatıştırdı. Prebiyotik içermesini, bitkisel sütler içermesini ve vegan olmasını çok sevdim. Paraben, silikon ve alkol de içermiyormuş, bu da çok iyi. Sürekli alıp kullanacağım bi ürün...
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 29 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Arkonun kremlerini oldum olası sevmişlimdir. Her genç kızın ilk kremleri olması sebebiyle bu markanın yeri ben de hep ayrıdır. Arkonun nostalji olmaktan çıkıp çağa ayak uydurması ve başarılı girişimlerini de hep takdr ederim. Bu krem de onlardan birii. Ofiste ortak kullanıyoruz ben koku takıntılı biri olarak çok kokusunu çok sevmeme rağmen arkadaşım pek beğenmedi. Nemlendirme olarak klasik arko diyebilirim yani gayet başarılı. Ama günlük kullanımdan ziyade hızlı emilmediği için akşam kullanımına daha uygun diye düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
fatma e.
Fatma E. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Arko gerçekten el kremi konusunda enlerimin arasında yer alır . İlk geçdiğinde badem kokusunun beni bayıcağını düşündüm. Ancak o kadar soft bir kokusu var ki. Hele dokusu arko softu çok kullanırdım öğrenciyken bunun formülü ondan bir tık da üstte elde sürdükten sonra yapış yapış hissi asla vermiyor ve ciltte direk emilime geçiyor. Biraktığı dokusu çok güzel ellerimdeki nemlendirme iyi oldu ve kokusuda beni şaşırttı . Tavsiye ederim el kreminde arko gerçekten işi bilenlerden biri
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
özlem g.
Özlem G. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Dokusu, kokusu çok hoş. Nemlendirmesi de çok başarılı. Ancak benim için fazla yoğun bir yapıda.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esra P.
Esra P. · 26 · Amasya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün gayet güzel nemlendiriyor kokusu ve dokusu güzel.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
SAİM İ.
Sai̇m İ. · 54 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bitkisel sütler ve prebiyotikler içeren yeni Arko Nem Prebiyotik Krem cildi nemlendirerek besler. Çevresel faktörlere karşı cilt üzerinde koruyucu kalkan oluşmasına ve cildin bariyer özelliğini destekleyerek onarılmasına yardımcı olur. Alkol, paraben ve silikon içermeyen temiz formülü ile 48 saat nemlendirici etki sağlar. %100 vegandır. Hızlı emilir, yağlılık hissi bırakmaz özelliğini beğendim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Emrah A.
Emrah A. · 41 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bitkisel sütler ve prebiyotikler içeren yeni Arko Nem Prebiyotik Krem cildi nemlendirerek besler. Çevresel faktörlere karşı cilt üzerinde koruyucu kalkan oluşmasına yardımcı olur ve cildin bariyer özelliğini destekler.Alkol, paraben ve silikon içermeyen temiz formülü ile 48 saat nemlendirici etki sağlar. %100 vegandır.Hızlı emilir, yağlılık hissi bırakmaz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aslıhan H.
Aslıhan H. · 33 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Aşırı kuru cildime yalnızca çok yağlı kremler veya vazelin kullanabiliyorum. Ama bu kremin Bu kadar kolay emilen ve hafif yapıya sahip olmasına rahmen cildimi bu kadar güzel yatıştırması ve yumuşatmasına şaşırmadım desem yalan olur. Hem rahatsız edici yaglı hissi brakmıyor hemde gerçekten yumuşacık yapıyor. Ha ayrıca kokusuna da bayıldım😍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.