Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Arko Nem Hindistan Cevizi Yağı Değerli Yağlar Serisi Sprey Krem
amazon-image
Arko Nem Hindistan Cevizi Yağı Değerli Yağlar Serisi Sprey Krem

Arko Nem Hindistan Cevizi Yağı Değerli Yağlar Serisi Sprey Krem

Arko Nem 
  4.78  (4401 yorum)
     
Daha fazla göster Daha az göster
  • Hindistan Cevizi Yağı içeren Arko Nem Değerli Yağlar Serisi Sprey Krem pratik kullanım sağlayan sprey formatı sayesinde gün içerisinde size zaman kaybettirmeden bakımınızı yapmanızı sağlar.
  • Hızlı emilen formülü sayesinde ise hızlıca giyinerek güne başlamanızı sağlar.
  • Pratik kullanılan, hızlı emilen ve yağlılık hissi bırakmayan Arko Nem Sprey Krem vücudunuzu 48 saat nemlendirir.

Nasıl Kullanılır? 

Sprey kapağındaki kilidi açarak kullanıma hazır hale getiriniz. Cildinize yaklaşık 10 cm mesafede tutarak sprey başlığını bastırarak kremi vücudunuza püskürtünüz. Hızlı emilen formülü cildinize uygulayarak emilmesini sağlayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%65
%11
%1
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

GAMZE Y.
Gamze Y. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
BAYILDIM BAYILDIM :) yumuşacık gerçekten hızlı emiliyor cildim pamuk gibi oldu teşekkürler. severek kullanmaya başladım biter bitmez aynı ürünü satın alıp devam edeceğim. Sprey şeklinde olması daha bereketli kullanmama sebep oldu. çok iyi düşünülmüş hem pratik hem idareli kullanıma sebep oluyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Burak Y.
Burak Y. · 41 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok fazla pratik ve çok güzel bir kokusu var nemlendirme konusunda da çok fazla arko nem Hindistan cevizi yağ değerli yağlar serisi spreyi gerçekten herkese tavsiye ediyorum çok çok çok beğendim teşekkürler denebunu ekibi ve teşekkürler Duygu Akbudak ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 38 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusu çok güzel. Kullanımı çok pratik ve sprey olduğu için normalde kullandığım kremlerden daha az sıkmak yeterli oldu. Ve hakikaten çok hızlı emiliyor. Ben krem sürdükten sonra kremin kıyafetime bir yere temas etmesinden hiç hoşlanmam, bu üründe bu problem kalmadı ☺️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kübra B.
Kübra B. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok hızlı emildi ve asla yağlı yapışkan bir his bırakmadı üstelik kokusu mükemmel ötesinde. Nemlendirme özelliği çok iyi bütün gün boyunca ihtiyacımı tek seferde karşıladı. Sprey olması açısından ise kullanımı çok pratik her an her yerde kullanılabilir. Çok beğendim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gizem Melda Y.
Gizem Melda Y. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Aşırı kolay kullanımı tüm vücuda krem sürüp yaymak zor oluyor ama bu gerçekten pratik ve kullanımı kolay. Kokusuna bayıldım bıraktığı his yağlı değil cildim hemen emdi. Kesinlikle alıp kullanacağım bi ürün tek kelimeyle muhteşem iyiki denemişim, teşekkürler denebunu ailesi!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seda B.
Seda B. · 39 · Kayseri
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Denebunu ailesi çok güzel ve orijinal ürünler kesfetmemizi sağladığınız için teşekkür ederim,arko benim için traş ürünleri ve vasat el kremi markasiydi, hindistan cevizi ürünlerine avuç dolusu para veriyorduk,kışın cildim pulpul dökülür,2.5yasindaki kızımla çok beğenerek kullanıyoruz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ebru Ş.
Ebru Ş. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle hafif ve çok güzel kokuyor. Hem yaz sıcağının kuruluğundan hemde kışn kurutucu soğuğundan koruyor. Her duştan sonra kullandım çok rahatlatıyor ve nemlendiriyor, hızlı emiliyor ve kıyafette leke yapmıyor. Yüzüm içinde hem nemlendirici olarak hem de makyaj bazı olarak kullan ve şimdi tekrar alacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ÇİSEM G.
Çi̇sem G. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Klasik arko kremler kadar başarılı ve güzel bir seri olduğu düşünüyorum. Farklı ürünlerini de en kısa zamanda denemek isterim. Kullandığım kremlerin vücudumda yağlılık hissi bırakmamasına dikkat ederim. Bu krem bu konuda oldukça başarılı ve kullanım açısından da pratik.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seda Nur K.
Seda Nur K. · 24 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hepimiz için vücuda krem sürmek zaman alan bir sorun olmuştur. Kuruyan cildimizi nemlendirmekte çok önemlidir. Hele ki acil bir durumda iseniz bu tam size göre. Sprey kullanımı ile hayatınızda kolaylık sağlıyor. Hemen emilir ve yağlılık hissi bırakmıyor 💕 Resmen kurtarıcım oldu 🥥
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sema K.
Sema K. · 30 · Kars
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün kullanımı çok pratik ve güzel . Vücudunuza sıkınca yağlı bir his asla bırakmıyor ve emildikten sonra vücudumuzda çok yumuşak bir his bırakıyor. Zaten kokusundan bahsetmeme bile gerek yok müthiş ötesi bir koku 😍avakadolusu da varmış merakla deneyeceğim onu da 😁
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.