Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Arko Nem Avokado Yağı Değerli Yağlar Serisi Sprey Krem
amazon-image
Arko Nem Avokado Yağı Değerli Yağlar Serisi Sprey Krem

Arko Nem Avokado Yağı Değerli Yağlar Serisi Sprey Krem

Arko Nem 
  4.76  (4735 yorum)
     
Daha fazla göster Daha az göster
  • Avokado Yağı içeren Arko Nem Değerli Yağlar Serisi Sprey Krem pratik kullanım sağlayan sprey formatı sayesinde gün içerisinde size zaman kaybettirmeden bakımınızı yapmanızı sağlar.
  • Hızlı emilen formülü sayesinde ise hızlıca giyinerek güne başlamanızı sağlar.
  • Pratik kullanılan, hızlı emilen ve yağlılık hissi bırakmayan Arko Nem Sprey Krem vücudunuzu 48 saat nemlendirir. 

Nasıl Kullanılır?

Sprey kapağındaki kilidi açarak kullanıma hazır hale getiriniz. Cildinize yaklaşık 10 cm mesafede tutarak sprey başlığını bastırarak kremi vücudunuza püskürtünüz. Hızlı emilen formülü cildinize uygulayarak emilmesini sağlayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%66
%14
%1
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Mukaddes S.
Mukaddes S. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Denemek için gönderdiğiniz ürünlerin en güzeli bu. gerçekten tek kelimeyle muhteşem.Ben daha once başkasına ait kremi kullandım ve ellerimde egzama çıkmıştı. Bir daha kimseyle kremimi paylaşmadım. Bu şekilde ürün çok hijyenik bu zamana kadar düşünülmemesi gerçekten üzücü. Çok güzel çok harika. Hindistan cevizli Sprey kremi de kesinlikle deneyeceğim. Teşekkürler
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ECEM B.
Ecem B. · 33 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürün çok güzel , kokusu çok hoş. Dudağıma bile birazcık sürdüm hemen işe yaradı. Ayrıca sprey oluşu aşırı pratik . Yağlılık hissi bırakmıyor , eşim elime krem sürdüğümde kayganlık hissinden rahatsız olurdu geçene kadar elimi tutmazdı , bunu dediğimde o da kayganlık olmadığını yağlılık olmadığını iletti. Çok memnun kaldım kesinlikle benim ürünüm bu
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep K.
Zeynep K. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sorunlu bir cilt tipim var, denediğim nemlendirici kremlerin bir çoğu cildimde sivilcelenmeye, yağlanmaya ve parlamaya yol açıyor. Arko nem değerli yağlar serisi sprey kremde kesinlikle böyle bir problem yaşamadım, ayrıca sıvı formda olması gözeneklerden daha iyi emilmesine bu sayede cildimin mat gözükmesine yardımcı oldu. Sprey şeklinde olması da kullanımı pratikleştirmiş.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilşad M.
Dilşad M. · 31 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
benim gibi krem sürmeye üşenenler için biçilmiş kaftan. hemen vücuduma sıkıp yedirip hayata davem ediyorum. özellikle kış aylarında cildi kuruyan birisiyim ve kaşıntı, derinin pul pul dökülmesi gibi problemler yaşarım. buna rağmen krem sürmek benim için çile gibi geliyor. sprey şeklindeki bu ürün gerçekten de hayatımı kolaylaştırdı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aslıhan S.
Aslıhan S. · 31 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
En çok beğendiğim şey kokusu oldu sanırım sonra da yapısı.Daha önce kullandığım nemlendiricilerden farklı olarak kullanım kolaylığı sağlamasını asla es geçmeyeceğim sprey kutu çok iyi düşünülmüş.Emilim hızlı.Etkisi müthiş.Kokusu muazzam. Standart duş sonrası nemlendirici olarak bacaklarıma kullandım ve beklediğim sonucu aldım 🥰 bittikten sonra yenisi dolabımda yerini alacak
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
hatice ö.
Hatice Ö. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
muhteşem kokuya sahip çokkk çokkk güzel bir ürün yapılmış dokusuda çok güzel sadece arkonun diğer kremlerine nazaran çok çabuk uçuyor kalıcılığı diğerlerine göre biraz daha az bunuda sprey kullanım sağlamasına bağlıyorum. sprey kullanım çok pratik olmuş sürekli sık sık kullanmak istiyorum =)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Emine A.
Emine A. · 33 · Amasya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Vücut kremlerin de yağlı his bırakması hiç tercihim değildir. Arko nem'in hem sprey özelliğinden dolayı kullanımı çok rahat ve eşit bir dağılım sağlıyor.hemde yağlı bir his bırakmamasını çok sevdim bundan sonra da tercih edeceğim kesin teşekkür ederim arko nem ailesi
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 33 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok kuru bir cilde sahip olmama rağmen kremin bana iyi geldiğini söyleyebilirim. Sabah-akşam vücut kremi kullanan biri olarak sprey şeklinde oluşu inanılmaz işimi kolaylaştırdı. Ayrıca ürünün kokusu da muhteşem. Sadece piyasa fiyatının biraz yüksek olduğunu düşünüyorum. İndirimlerini takip edip stok yapabileceğim bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
şeyma k.
Şeyma K. · 36 · Kahramanmaraş
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Dene bunu kutusunu açıp ilk denediğimden itibaren kokusuna ve çabucak emilmesine bayıldım. Yanımda bulunan arkadaşlarıma denettirdim onlar da memnun kalıp almak bu üründen almak istediklerini söylediler.kesinlikle bitince benimde yeniden alıp hep kullanacağım bir ürün.kokusunu çok beğendim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Damla Ç.
Damla Ç. · 31 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün çok pratik. Kutu ya da tüpten daha kullanışlı.Sıkıp kapatıyorsun. Ürünün rengi açık yeşil. Çok fazla avokado kokusu içermiyor zaten avokadonun kokusu da çok yoğun değil. Ellerim yumuşacık oldu. Krem markanın diğer ürünlerine göre daha sıvı. Ellerde yağlı hissi bırakmıyor. Çok sevdim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.