Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Arko Nem Avokado Yağı Değerli Yağlar Serisi Sprey Krem
amazon-image
Arko Nem Avokado Yağı Değerli Yağlar Serisi Sprey Krem

Arko Nem Avokado Yağı Değerli Yağlar Serisi Sprey Krem

Arko Nem 
  4.76  (4735 yorum)
     
Daha fazla göster Daha az göster
  • Avokado Yağı içeren Arko Nem Değerli Yağlar Serisi Sprey Krem pratik kullanım sağlayan sprey formatı sayesinde gün içerisinde size zaman kaybettirmeden bakımınızı yapmanızı sağlar.
  • Hızlı emilen formülü sayesinde ise hızlıca giyinerek güne başlamanızı sağlar.
  • Pratik kullanılan, hızlı emilen ve yağlılık hissi bırakmayan Arko Nem Sprey Krem vücudunuzu 48 saat nemlendirir. 

Nasıl Kullanılır?

Sprey kapağındaki kilidi açarak kullanıma hazır hale getiriniz. Cildinize yaklaşık 10 cm mesafede tutarak sprey başlığını bastırarak kremi vücudunuza püskürtünüz. Hızlı emilen formülü cildinize uygulayarak emilmesini sağlayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%66
%14
%1
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Fikriye K.
Fikriye K. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünü çok beğendim kokusuda hafifliğinde güzel . Cildi yağlı bir tabaka hali bırakmıyor. Sür dışarı çık veya sür işlerine devam et rahat bir şekilde. Aç kapa özelliği sprey şeklinde olmasında güzel düşünülmüş. Almaya devam edeceğim bir ürün oldu. Kutusuda güzel. Belki ilerleyen zamanlarda çanta boy halini daha ufak boyutunuda düşünürsünüz. Avokadolu aromasıda güzel kokmuş. Ürününüzden memnun kaldım teşekkürler ve tebrik ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Bedriye K.
Bedriye K. · 38 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tek kelime üç heceyle HA Rİ KA! Aşırı pratik, yumuşak ve güzel kokulu... Çok kolay emildi. Normalde herhangi bir kremi sürdüğümde elimde yapay bir his kalıyor ve ben sırf bu yüzden krem kullanamıyorum. Ama bu sprey kremi sürdüğüm gibi emildi ve bana sadece yumuşaklığıyla güzel kokusu kaldı. Tam benlik bir krem. Bundan sonra alışverişlerime dahil edeceğim ve başkalarına da tavsiye edeceğim bir ürün. Teşekkürler denebunu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İlayda D.
İlayda D. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
MU-KEM-MEL!!!! Cildi cabuk kuruyan biriyim, krem cok kullaniyorum, genelde yapiskan his oldugundan ise giderken krem kullanmayi birakmistim ama bu urunde yapiskan hissi yok. Sprey olmasi iiiinanilmaz guzel! Esit dagiliyor, yapiskanlik hissi yok ve en onemlilerinden inanilmaz guzel bur kokusu var... Daha kendi sisem bitmeden anneme ve kardesime almayi planliyorum. Bundan sonra kremim bu diyebilirim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve A.
Merve A. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Benim cildim çok kuru fakat yağlanmak kremlenmek aşırı üşendirir beni. Bu tam benlik fıs fıs sprey. Nemlendirme özelliği çok uzun süre kalıcı mı ona emin olamadım çünkü benim cildim gerçekten kuru. Saatlerce nemli tutuyor diyemem açıkçası ama anlık nemlendirme, pratiklik açısından süper. Kokusu da enfes bana göre. Spora giderken de çantaya atmalık. Kilitli yapısı da aktı mı diye akıllarda soru işareti bırakmıyor. Ben memnun kaldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İlknur M.
İlknur M. · 34 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Avokadolu sprey kreme bayıldımm. Kesinlikle hemen emiliyor ve diğer kremler gibi vücutta yağlı bir his bırakmıyor. Sprey şeklinde olması ayrıca çok pratik.Çok hafif ve hoş bir kokusu var. Ürünü bitirdikten sonra mutlaka gidip alacağım bir ürün. Herkese de şiddetle tavsiye ediyorum. Çantanızdan ayırmayacaksınız. Ve diğer kremleri bir kenara atacaksınız. Tek kelimeyle baaa yıll dımm. Bu mucize kremle bizi tanıştırdığınız için teşekkürler Arko:))
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
büşra k.
Büşra K. · 37 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Banyodan sonra nemlendirme amacıyla kullanıdım çokta memnun kaldım açıkçası. yağlı his bırakmıyor, hemen emiliyor ve yumuşacık yapıyor. etkisi de 24 saat sürüyor. büyük boy bi krem olması bacaklar için kullanılabilirliği açısından önemli onun dışında kokusuna bayıldım tertemiz bir etkı yaratıyor ve de fiyatları da piyasada çok uygunmuş çok başarılı buldum diyebilirim kesinlıkle yeni kremim olmaya aday
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Öykü B.
Öykü B. · 32 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk defa böyle bir ürün denedim. Sprey yapısından şüpheliydim dağılır etrafa diye ama öyle değilmiş. Daha yoğun yağlı bir krem gibi gözükmesine rağmen cildim hemen emdi ve hiç yağlı kalmadı. Kollarımda denedim özellikle dirsek bölgem kupkuru ve pek çok ürün kullanmama rağmen ilk kullanımda bu kadar yumuşamamıştı. Kullanalı 1 saat oldu, yumuşaklığı biraz geçse de oldukça memnun edici.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sinem C.
Sinem C. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Diğer kremlere göre kullanımı çok kolay bu yüzden çok beğendim. Ayrica kokusu inanılmaz güzeldi hem arkonun bildiğimiz kendine has güzel kokusunuda barındırıyor içinde. Genelde elime sürdüğüm kremlerin yağlı bir his vermesini sevmem bunda kesinlikle o yağlı his hissetmedim ve cildim yumuşacık oldu. Kesinlikle başarılı bir ürün olmuş..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Leman D.
Leman D. · 32 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
urun cok pratık harıka nemlendırmesı elınde yaglı hıs bırakmaması cok pratık arko tup veyaz dıger kremelrde elınıze surup bırıyle tokalasamazdınız kullanım ssıesı cok pratık anında ne ıs yapıyrosanız devam edebılıyorsunuz kokusu cok ama cok guzel kesınlıkle artık devamlı alacagım bır urun ama markette gorsem belkı almazdım oyuzden dene bunuya tesekkur ederım deneme fırsatı buldum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Eda A.
Eda A. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Vücudu nemlendirmesi iyi, sprey be oldukça sıvı formda olduğu için hemen emiliyor insanı saatlerce uğraştırmıyor. Direkt sıkıp uygulamak da ayrı bir kolaylık olmuş, ilk defa sprey krem kullanıyorum ve ilk deneme için çok başarılı buldum. Nemli tutuyor uzun süre tekrar tekrar vücuda sürme ihtiyacım olmadı duştan sonra uyguladım sadece..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.