Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Ariel Toz Çamaşır Deterjanı Plus Febreze Etkil
amazon-image
Ariel Toz Çamaşır Deterjanı Plus Febreze Etkil

Ariel Toz Çamaşır Deterjanı Plus Febreze Etkil

Ariel 
  4.74  (3955 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Kendinizi iyi hissettirecek kadar etkili Ariel toz çamaşır deterjanı, temizleyici gücünü Febreze etkisi ile birleştirerek kusursuz bir yıkama sağlar. Tek yıkamada mükemmel bir temizlik sunan Ariel, Febreze’in de etkisiyle ferah bir koku yayar. Giysilerinize sinmiş kötü kokuları kısa sürede yok eden ve yerleşmiş kirleri bile kısa sürede çözen Ariel toz deterjan, 30 derecede harika bir etki gösterir.

Beyazlarınıza kusursuz bir parlaklık veren, ter ve vücut kokularının sebep olduğu lekeleri temizleyen Febreze etkili Ariel, çamaşırların rahatlıkla yıkanmasını ve ferahlık hissinin keyfine varmanızı sağlar. Giysiler üzerinde kalıntı bırakmayan ve inatçı kirleri kolaylıkla gideren Ariel Plus Febreze etkili toz çamaşır deterjanı, lifleri de derinlemesine temizler.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%61
%16
%2
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Şule ö.
Şule Ö. · 33 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü kullandıktan sonra üzerinden gitmeyen kokusuna bayıldım. Yıkadığım ürünler makinadan çok daha yumuşak ve ferah çıktı. Yeni aldığım kırmızı bir kazağı ilk def bu ürünle yıkadım solmasından korkmama rağmen en ufak bir renk değişimi olmamıştı. Bundan sonra Ariel ile çamaşırlarımı yıkamaya karar verip aynı üründen satın aldım bile :) Denebunu ailesine beni bu ürünle tanıştırdığı için çok teşekkür ederim :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
büşra k.
Büşra K. · 37 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ilk denediğimde bir gece çamaşır makınesinde kalmişti çamaşırlar beklediği halde sabah çıkarıp serdiğimde mis gibi kokuyordu bole bi durumda bekleseler kesinlıkle tekrar yıkamam gerekırdı çünkü çok kötü kokardı inanamadığımı ve çok beğendiğimi ilk denemede keşfettım ... gun boyu çamaşırlarımdan o mis koku geçmedi hatta çevremden bile farkedenler oldu o temız kokuyu bundan sonra kesınlıkle kullanmayı düşünuyorum herkese tavsıye edıyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Güzel ve Kalıcı kokmasına bayıldım.Kurutma makinesi kullandığım için diğer markaların kokusu kayboluyordu fakat bunda kurutmadan sonrada temiz-ferah bir koku olmasını çok beğendim.Kumaşta kötü koku oluşumunu engellemesi de başarılı buldum kardeşim sigara kullanıyor ve sigara kokusunun üstüne sinmesini geciktirdiğini düşünüyorum.Kıyafetlerimi yıpratmaması,Renkleri soldurmaması,Lekeleri çıkarmasını da başarılı buldum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İlksen Ece T.
İlksen Ece T. · 36 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bazı ürünlerde (yumuşatıcı, çamaşır deterjanı, bulaşık deterjanı) marka değiştirmeyi çok sevmem. Çamaşır deterjanı olarak Ariel hiç kullanmamıştım daha önce. Alo matik kullanıyordum ancak yukarıda da yazdığım gibi çamaşırlarım hem çok güzel kokuyor hemde beyazlarım sanki daha beyaz. Leke çıkarması için bir şey diyemeyeceğim maalesef diğer deterjan gibi ön yıkamasız leke çıkarmıyor. Ama marka değiştirmeme sebep oldu bu deneyimim diyebilirim. Teşekkürler.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kübra K.
Kübra K. · 33 · Muğla
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Üründen kesinlikle çok memnun kaldım keşke bana bir paket daha yollasanız:) bundan sonra bu deterjanı alacağım.ürünü daha iyi anlamak için beyazlarda ve yumuşatıcı koymadan denedim. Buna rağmen kokusu çok güzel ve kalıcı özellikle kokulara çok takıntılıyımdır ama şuan gömleğimi sürekli kokluyorum:) yumuşatıcı koymadığım halde gömleklerim çok da sertleşmedi leke çıkarıcı yönü de çok iyi. Gerçekten çok beğendim. Teşekkürler
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
melike t.
Melike T. · 29 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
planlanmamış şekilde 4 günüm hastanede refakatçi olarak geçti. eve gidip üstümü değiştirecek fırsatım bile olmamıştı,4 gün boyunca aynı beyaz gömlek üzerimde kaldı ter, peş peşe içilen sigara ve üzerime defalarca sinen kokusu, gömleğin yakalarına bulaşan fondöten lekeleri hepsi arielle yok olmuştu.tam zamanında gelmiş ürün diyebilirim... mevcut deterjanımı değiştirebilirim artık geleneklerden kopmak lazım bi saatten sonra ☺
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gonca A.
Gonca A. · 40 · Kırıkkale
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü çocuğumun sinifının sıra minderlerini yikamak icin kullandim.Minderleri beyaz, çok kirli ve çok kötü kokuyordu okulda kullanıldığı icin. Yikayip okula götürdüm, yerleştirdim. Öğretmenimiz ders sırasında sıra aralarında dolaşırken kadın cok güzel yıkamış, mis gibi kokuyor demiş. Ariel zaten sürekli kullandığım bir marka. Performansından emin olmasam başkalarına ait çamaşırlarda kullanmazdım zaten. Febreze etkili de adının hakkını vermiş. Teşekkürler ariel.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
EREN AYDINOĞLU
Eren Aydinoğlu · 34 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün elime ulaşır ulaşmaz buram buram kokmaya başladı bile :) Ofiste 6 kişi çalışıyoruz, herkes kokusundan etkilenip daha kullanmadan ürünü satın bile aldılar. Kullandıktan sonra da insanın içinde adete bahar havasını anımsatan ve bir türlü gitmeyen kokusuyla gönlümüze taht kurmuş durumda :) Bence mükemmel bir ürün olmuş. Bundan sonra kesinlikle tercih sebebimiz :) Bize bu deneyimi yaşatan herkese teşekkürler.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yeşim B.
Yeşim B. · 48 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle kutum ilk geldiğinde birkaç gün salonda tuttum. Çünkü çok ferah bir kokusu var. Hatta eve gelen hep sordu ne kokuyor diye.. sonra ürünü denedim. İlk izlenimim tabiki kokusu harika ve yumuşatıcı kullanmadan denemeye karar verdim. Bez zaten ariel kullananlardanım. Bu nedenle kokusunu da sevmişken kesinlikle bu ürünü kullanmaya devam edicem. Son olarak denememe fırsat verdiğiniz için size teşekkür ediyorum. 🙋🏻‍♀️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif G.
Elif G. · 30 · Zonguldak
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün gerçekten ariel kalitesinde, beni şaşırtmadı. Kiri güzel çıkarmakla birlikte orta kalıcılıkta guzel bir koku yaydı. Zaten piyasadaki en iyi oda kokusunun da febreze oldugunu dusunuyorum ve tercih ediyorum. Kötü kokan bir yere sıkıldıgında 15 dakikada içine hapsedip yok eden, guzrl koku yayan bu kaliteli urunun ariel gibi bir markayla birleşimi gerçekten muhteşem olmuş.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.