Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Balparmak Apitera Up
amazon-image
Balparmak Apitera Up

Balparmak Apitera Up

Apitera  · www.balparmak.com.tr
  4.77  (2850 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Güne zinde bir başlangıç yapmak için vücudunuzun ihtiyaç duyduğu enerjiyi en lezzetli haliyle sağlamak istiyorsanız, Apitera Up ile hemen tanışmalısınız! Sayısız faydaya sahip bitkisel gıdalar ve değerli arı ürünleri, Balparmak Apitera Up’ın içeriğinde bir araya geliyor. Uygun dozlarda ve tek kullanımlık ambalajlarda sunulan Apitera Up, pratik kullanım imkânı sunmakla birlikte; akıllarda hijyene ve doz aşımına dair soru işareti de bırakmıyor.


Nasıl Kullanılır?

İçeriğindeki yoğun bal ile damakta tatlı bir his bırakan Apitera Up, tek başına tüketime uygundur. Bununla birlikte ürün, tercihe göre yiyecek ve içeceklere ilave edilerek de kullanılabilir.

15 yaş ve üzeri yetişkinler tarafından, günde 2 saşe (14gr.) tüketilebilir.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%70
%13
%2
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Sevinç M.
Sevinç M. · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Balparmak Apitera Up içeriği harika, hem bağışıklık güçlendirici (propolis, zencefil) hem de enerji verici ginseng içeriyor. Kullanımı inanılmaz pratik. Yanında taşımak, istediğin zaman tüketmek çok kolay. Normalde kaşık gerektirir her taraf yapış yapış olma riski vardır fakat Apitera Up bence en büyük farkı ambalajı ile yapmış. Özellikle kış aylarında sürekli kullanacağım bir destekleyici olacak. Teşekkürler.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Emine İ.
Emine İ. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Balparmak Apitera çok beğendiğim bir ürün oldu. Doğal ürünlere ayrıca bir ilgim var zaten ve bu sebeple bu ürün de gönül rahatlığıyla kullanabileceğim bir üründü. Propolis içermesi, içinde hiçbir katkı maddesi olmaması, ginseng içermesi yönünden de çok memnun kaldım. Enerji veren, doğal bir ürün ve satın almayı düşünüyorum. Herkese tavsiye ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Havva K.
Havva K. · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tadi harika, paketlemesi kullanimini oldukca kolaylastiriyor, bunun yaninda paketlemesi bu tur urunlerdeki sekerlenme, klasik kavanozlardaki kapagin acilip kapanmasina bagli olarak gelisen urunun bozulma riskini de minimize eder diye dusunuyorum. verdigi etki sanirim biraz daha uzun surede belli olacak ancak devamini alma istegi uyandirdigini soyleyebilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kadriye K.
Kadriye K. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bal pekmez bunların besininden uzak kalan biriyim bi denemem istedim denedim ve agizda eriyen ve sanki çiçek yiyormussun tadı bana bali sevdiren de bu oldu kış aylarında özellikle mühtiş bir peribyotik bir kere denedim ve bir kere deneyin arkadaşlar bal sevmeyen benim givi arkadaşlar birer kasik bi deneyin öyle hafif ki kendinizi çikolata yerine bence palparmakla odullendirin hem sifa ilaç
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aysegul U.
Aysegul U. · 38 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Balparmak zaten tartışılmaz bir marka apitera serisini daha önce duymuş ama denememistim pratik kullanımı sayesinde evde işte heryerde kullanım kolaylığı var.Tadi bal icerdiginden güzel hem güzel hem faydalı birşey bulmak zor bu dönemde sadece çocuklar için kullanima uygun değil sanırım 15 yaş üstü yazıyor onu bilemedim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İrfan Ö.
İrfan Ö. · 35 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Pratik kullanım kolaylığı sağlaması ürünün en güzel yanı.İçeriğinde yer alan propolis ve sağladığı enerji ile günlük yaşamda her an kullanılabilecek tasarımda olması harika. Son zamanlarda katkı maddesi bulunmayan ürün bulmakta zorlanan kişiler tarafından tercih edilecek kaliteli bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ceren A.
Ceren A. · 44 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Markanın diğer ürünlerinden kullanmıştım ve memnun kalmıştım zaten. Çayıma tatlandırıcı gibi kullandım(ılık içiyorum), tadı, kokusu gayet iyi. Ders yoğunluğumun çok olduğu günlerde(öğretmenim) dikkatimi toplamama ve yorgunluğumu gidermeme yardımcı oldu. Öğrencilere de tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Leyla S.
Leyla S. · 45 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün elime geldiğinde yeni karantinadan çıkmıştım, ama cigerlerim doluydu çok sık öksüyordum ve balgam çıkartamıyordum. Apitera yı kullandıkça cigerlerim yumşadı ve balgam atmaya başladım. Ürün gerçekten çok iyi bağışıklığa çok iyi geliyor. İçindeki yoğun propolis hissediliyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nurdan B.
Nurdan B. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Balparmak Apitera daha önce kullanmamıştım, pratikliğini çok sevdim. Soğuk algınlığı geçirdiğim bir dönemdeydi, bitki çayında kullandım ve tadını da çok beğendim. Birçok ilaç ve vitamin kullandığım için aynı dönemde enerji vermesi noktasında bir yorumda bulunmak zor. Ancak tadı ve içeriği açısından sevdim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
sema k.
Sema K. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
diyet dönemine kullandım. genelde diyet yaparken bazen halsizlik yaşardım. ama bu ürünle birlikte yapınca muhteşem bir enerjiye sahiptim. muhasebeciyim ve alarjik faranjitim var. özellikle kdv nin son günü enerjiye çok ihtiyecım oluyor. bundan sonra kdv dönemlerinde ek gıda olarak mutklaka kullanacaklarım arasında.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.