La Roche-Posay Anthelios Invisible Fluid SPF50+
Anthelios ürünleri içerisinde en yüksek UVA korumasına sahiptir.
Yüksek spektrumlu koruması ciltte UVA ve UVB ışınlarına karşı kalkan görevi görür.
Kızılötesi-A ve hava kirliliği sebebiyle cildin zarar görmesini önlemeye yardımcı olur.
Suya, kuma ve tere karşı çok dayanıklıdır. Göz çevresinde kullanılabilir. Gözlerde batma hissi oluşturmaz. Beyaz iz bırakmayan, çok hafif, ağırlık yapmayan dokuya sahiptir.
Hassas ve reaktif ciltler üzerine dermatolojik kontroller altında test edilmiştir.
Hassas gözler ve göz çevresi üzerinde oftalmolojik kontroller altında test edilmiştir. Kontakt lens kullanıcıları üzerinde test edilmiştir.
30 yıldan fazla süredir Anthelios inovasyonlar ile öncü güneş koruması: UVA filtreleri, geniş spektrumlu koruma, dokular ve teknolojiler. Anthelios Invisible Fluid, Anthelios tarihindeki en yüksek UVA korumasına sahiptir.
Güneşe karşı hassas ve toleranssız ciltler üzerinde klinik olarak kanıtlanmış etkinlik. Anthelios'un etkinliği, foto-dermatoloji alanında dünyaca ünlü dermatoloji uzmanları tarafından laboratuvarda yapılan 31 klinik çalışma ile gösterilmiştir.
Uygulamada:
%98 Ciltte beyaz iz bırakmaz**
%81 Ciltte yağlı his bırakmaz**
%88 Ciltte hafif hissettirir ve ağırlık yapmaz**
*Ipsos tarafından Ocak 2020 – Mart 2020 tarihleri arasında gerçekleştirilen bağımsız araştırma sonuçları esas alınmıştır.
**22-62 yaş aralığında, her cilt tipine sahip 36 kadın, 7 erkek üzerinde test edilmiştir. %100 reaktif/hassas cilt.
Puan dağılımı
Güzel bile demek istemiyorum Harika !! Bir ürün. Hiç iz bırakmadı . Ciltte normalde güneş kreminin bıraktığı garip hissi hiç bırakmadı . Yaplı cikdim olmasına tapmen beni hiç tahatsız etmedi . Roche her ğrününe çok güveniyorum ama bu güneş kremi olarak kullandığı en iyisi .
Ürün tam anlamıyla kaliteli ve değerli. Kesinlikle kullanacağım ürünlerin arasında yer aldı bile. Ciltte emilimi ve tende bıraktığı yumuşaklık inanılmaz güzel. Ayrıca kokusunun sadeliği harika .Yazin çantamda olacak ürünlerin en başında. La roche yine kendi yakışanı yapmış
Şimdiye kadar kullandığım en kaliteli güneş kremi diyebilirim. Tam bir günes karşıtı krem. Makyaj altına kullandım ve memnun kaldım. Kesinlikle parlama ve yapışkan bir his bırakmadı. Yağlı bir his kesinlikle bırakmıyor ve gün boyu etkisini sürdürüyor. Tavsiye ederim.
La Roche zaten bilinen ve iyi bir marka. Güneş kremini denemeye fırsatım olduğu için sevinçliyim. Çünkü almayı istediğim bir üründü. Beyaz iz kalmıyor, yapışmayalım olmuyor, faktörü de gayet yeterli. Ve hassas bir cilt yapım var, bi reaksiyon göstermedim. Bu da büyük bir artı.
Ürünün en güzel yanları sağlığımızı düşünerek üretilmesi ve yüksek düzeyde koruma sağlaması. Benim gibi beyaz tenli bireylere 30 faktör dahi fayda sağlayamadığı için yüksek faktörlü ürünleri kullanmaktayım ve bu ürünü de daha önceden memnuniyetle kullanmıştım. Herkese tavsiye ederim
La roche posay zaten harika bir marka bende bu markanın renkli güneş kremi vardı onun yapısı biraz yoğun olduğu için yazın pek kullanamıyorum açıkcası kışın daha çok tercih ediyorum. Ancak bu çok akışkan ve harika dağılan bir ürün. Ben çok beğendim. Yazın yüzünüzde ağırlık yapmayacak ferah bir ürün arıyorsanız alın derim.
La Roche markasına ait ürünleri yıllardır kullanıyorum ve çok memnunum. Yağlı bir cildim olmasına rağmen güneş kremi yüzümde ağırlık hissettirmedi bu özelliğini çok sevdim. İzmir de yaşadığım için yaz ayları çok sıcak geçiyor ve hafif ürünler kullanmak çok ferahlatıcı oluyor. Bu krem de bunu sağladı
Markanın yollamış olduğu deneme kiti bile kalite kokuyor. Minicik kutuya 3 ml şişeyi bile palet yapmışlar. Diğer markalardan da bu sekilde performans beklerim. Urun gayet başarılı çok hafif bir yapisi var yağlı his kesinlikle bırakmıyor hemen ciltte emiliyor nemli bir yapisi var kokusu hafif ve güzel tavsiye ederim.
Urun çok hafif bir yapisi var hemen ciltte emiliyor. Yağlı his bırakmıyor Kokusu çok hafif buda ideal. Deneme amacıyla tek poşet tarzı kağıtlara geçirmek yerine krem tüplü bir pakette yollanması oldukça his keşke diğer markalarda bu sekilde deneme boy ürün yollasa en azindan kullanırken ziyan olmaz.
Ürün daha önce bir siteden sepetime atmıştım almayı düşünüyordum aklımdaydı sezona girdikten sonra alayım diye düşünüyordum şu an test boyun elime geçmesi çok iyi oldu denedim çok beğendim ve büyük boyunu almayı düşünüyorum gönderdiğiniz ürün Çok sempatik çok tatlı çok hoşuma gitti


