Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Altınbaşak Tahıl Cipsi
amazon-image
Altınbaşak Tahıl Cipsi

Altınbaşak Tahıl Cipsi

Altınbaşak 
  4.77  (5442 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Yoğurt aromalı ve mevsim yeşillikli Altınbaşak Tahıl Cipsi fırınlandı, kızartılmadı. Üstelik bir porsiyonu sadece 67 kalori.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%71
%17
%1
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Hatice K.
Hatice K. · 29 · Kayseri
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün daha önce de tükettiğimiz bir ürün tadı ve çıtırlığı çok güzel. Fırınlanmış olduğu için yedikten sonra kendinizi sağlıksız bir ürün tüketmiş gibi hissetmiyorsunuz. Ben özellikle film izlerken çayımın yanına alıp yemeyi çok seviyorum. Tek olumsuz durum kırılgan yapısı olabilir. Özellikle kargo süreçlerinde kırılmalar yaşanabiliyor veya markette alıp gelirken poşette kırılabiliyor. Tadını beğendiğiniz için kasede kaşıklayarak bile yiyebiliyorsunuz. Tahıl cipsi fikri çok güzel ayrıca.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Demet G.
Demet G. · 24 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Altınbaşak tahıl cipsi fırınlanmış olmasıyla da birlikte hafif bir ara öğün ve lezzetiyle gayet tatmin ediciydi yağlı ağır gelecek bir cips ihtiyacını ortadan kaldırcı çıtır çıtır kıvamıyla film izlerken de spor arasında da çantada ara öğün olarak da günlük her alanda rahatlıkla bulundurulabilecek bir üründü tek üzüldüğüm nokta 15 gr lık küçük bir deneme paketi olmasıydı bitmesine üzüldüm diyebilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kübra G.
Kübra G. · 29 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bazı sabahlar işe giderken yiyecek hazırlığı yapmak istemiyorum veya öğle aralarında ağır bir yemek yemek istemiyorum. İşte tam da o zamanlar en büyük destekçim hem lezzetli hem doyurucu özellikle baharatları ile uyumu çok güzel. Sağlıklı bir cips vibeı taşıyor. Ürünün hediye olarak gönderilmesine çok sevindim bir sonraki ara öğünüme dahil edeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayfer T.
Ayfer T. · 50 · Sakarya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben bu ürünü daha önce atıştırmalık olarak almış ve denemiştim. Gerçekten çok beğendim. Hem çips tadında hem de tahıllı olması cips yedikten sonraki "niye yedim şimdi ben bunu" lafını söyletmiyor ve nefsinizi köreltiyor. Bu firmanın ürünlerini çok beğenerek kullanıyordum yeni ürünü de çok başarılı olmuş hem de atıştırmalık anlamında seçenek olmuş. Bir tane alıp denemenizi tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 27 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
fırınlanmış ürünlerin arasında en lezzetlisi bu bence, yoğurt ve mevsim yeşillikli olması en güzel yanı çünkü yoğurtlu ve mevsim yeşillikli normal cipsi çok yağlı olmasından dolayı tercih etmediğim için Ülker Altınbaşak Tahıl Cipsi'ni fırınlanmış olmasından dolayı seve seve tercih ediyorum. hafif ve lezzetli olmasından dolayı sürekli aldığım bir ürün. denemeyenlere tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seda A.
Seda A. · 38 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
deneme kutusu içinde en çok beğendiğim ürünlerden biri. kokusu baskın olsa da tadı inanılmaz güzel. cips gibi çıtır çıtır ama yağlı değil. başka çeşidi var mı bilmiyorum ama zeytinyağlı ya da baharatlısı da efsane olur. ben çantamda böyle ürünler bulundurmayı çok seviyorum. artık çantamda hep olacak ürünlerden birisi. yağsız oluşu, ama odunsu olmayışı tercih sebebim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
miray ç.
Miray Ç. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok güzel bir ürün bu tatda bir cips var tadı onu anımsattı ama lezzet ve hafiflik olarak cipse oranla çok çok iyi.Ayrıca bu paketin sadece 67 kalori olması özellikle dikkatimi çekti çok çok beğendim tam bir kurtarıcı öğün kesinlikle stok yapar alırım ve farklı çeşitlerinin de çıkmasını isterim ama henüz marketlerde bulamadım ve çok üzüldüm
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep Ş.
Zeynep Ş. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle tam atıştırmalık boyutta, gerçekten doyurduğu anda bitiyor bence. Aroması çok güzel yoğurtlu aromalı ve mevsim yeşillikleri cipslerde en sevdiklerimden. fırınlanmış ve tahıl cipsi olması çok iyi. kesinlikle dikkat ettiğim dönemlerde atıştırmalık olarak tekrar alacağım bir ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ebru B.
Ebru B. · 23 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önceden bu markanın diğer ürünlerini de denedim baya memnun kalmıştım. Sık sık satın aldığım bir ürün, lezzeti, fırınlanmış olması ve ara ara damağına mevsim yeşilik ve yoğurt aromasının tadı gelmesi lezzeti iki kat arttıran bir ürün. Denenmesi gereken bir tat tavsiye ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nagehan O.
Nagehan O. · 34 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Başka bir markanın fırınlanmış cipsini yiyordum sürekli ama kiloma da dikkat etmeye çalışıyorum, ama bu cips efsane, bana o markayı unutturdu 😂 oğlum açmış paketi yemeye başlamış, elinden aldım bikaç tane yedim, dedim kalk oğlum markete gidiyoruz stoklamamız lazım 😂
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.