Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Alix Avien Vegan Face Primer
amazon-image
Alix Avien Vegan Face Primer

Alix Avien Vegan Face Primer

Alix Avien Vegan  · vegan.alixavien.com
  4.30  (2111 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Yüz makyaj bazı, cildi canlandırırken, makyajın etkisini ve kalıcılığını artırmak için tasarlanmıştır. Makyaj öncesinde kullanılan bu ürün, su bazlı formülü, ipeksi dokusu ve hafif yapısı ile cilt yüzeyini pürüzsüzleştirerek uygulama kolaylığı sağlar. Nemlendirme ve yumuşatma özelliğini sağlayan aktif içerikler sayesinde cilde uzun süreli canlılık kazandırır. C vitamini ile desteklenen formül, antioksidan özelliklerinin yanı sıra cilt tonunu düzenleyerek koyu lekelerin, aynı zamanda gözeneklerin görünümünü azaltmaya, ayrıca cildin esnekliği ve sıkılığı için kolajen sentezini uyarmaya yardımcı olur.


Nasıl kullanılır?

Makyaj bazını yüzünüze dairesel hareketlerle sürebilirsiniz. İster fırça yardımı ile ister parmak uçlarınızla sürebilirsiniz

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%49
%26
%9
%3
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Başak A.
Başak A. · 25 · Çanakkale
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
.cildim çok hassas ve kuru o yüzden ben de herhangi bir olumsuz tarafını görmedim .çok güzel bir ürün.hem nemlendirici olarak kullanabilirsiniz hem de primer.kokusu yok sayılır.cildime çok iyi geldi hem fazla parlatmadı hem de gayet güzel nemlendirdi makyajı ciltle bütünleştiriyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nagihan G.
Nagihan G. · 42 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yapısı, ciltteki etkisi, canlandırması gayet güzel. Nemledirme etkisi benim cildimde yeterli oldu. Makyajımın kalıcılığını arttırdı . Makyaj yapmayacağınız günlerdede kullanabileceğiniz bir ürün bence. Vegan olması da çok iyi. Benim daha sonra da tercih edeceğim bir ürün oldu. Teşekkürler denebunu.com
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hanım A.
Hanım A. · 49 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü daha önce duymadım. Denebunu.com sayesinde duymuş oldum. Ürünü kullandigimda yüzüme nemlendirici sürüyormus hissi verdi gerçekten güzel. Dokusu agırlaştırmıyorda gayet çok güzel :). agır kokusuda yok başarılı :) vegan olması beni çok sevindirdi ayrıca 👍 Denebunu.com ailesine teşekkür ederim 🤗
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aslı K.
Aslı K. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Alix avien markasından böyle bir ürün beklemiyordum doğrusu çooook iyi bir ürün ve benim diyen amirallerden bile iyi bir performans. İpek gibi bi dokusu var, makyajı çok güzel sabitledi, sivilce vs yapmadı, kokusu yok, hemen emiliyor. Bayıldım kesin tam bıyu da alıcam
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ezgi G.
Ezgi G. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Face primer kullanan biri değilim normalde ama aslında ne büyük eksik olduğunu bunu kullanınca anladım. Sürdükten sonra parmaklarımda bile o ipeksi dokuyu hissettim. Üstüne sürdüğüm BB Kremin sonu olduğu için normalde sürerken hafif pütürlük oluyordu, bu üründen sonra bu bile olmadı. Bayıldıııımm.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
burcu ö.
Burcu Ö. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cok kuru bir cildim var,daha once de bir markanin numunesini gondermistiniz simdi satin alip kullaniyorum ancak devamli ayni urun kullanmayi sevmiyorum,elimdeki urun bitince alix avien'a gececegim,gayet guzel nemlendiriyor.Benim icin vegan olmasi oncelik degil,iyi nemlendirmesi ve guvenilir bir marka olmasi yeterli.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dinara E.
Dinara E. · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce bu markayı duymamıştım.cildim çok hassas o yüzden organik doğal kozmetik ürünleri tercih ederim.çok güzel bir ürün.hem nemlendirici olarak kullanabilirsiniz hem de primer.kokusu yok sayılır.cildime çok iyi geldi hem fazla parlatmadı hem de gayet güzel nemlendirdi.kuru ciltlere daha iyi gelir bence
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep Y.
Zeynep Y. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Vegan olması ve hayvanlar üstünde test edilmemiş olması çok büyük bir artı. Yapısı hafif ve kolay emiliyor. Sürdükten 2 dk sonra cildime dokunduğumda kadifemsi bir his bıraktığını hissettim ve bir primer a göre nemlendirmesini de başarılı buldum. Özellikle yaz aylarında kullanmaya çok uygun bir primer tavsiye ediyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nurcan g.
Nurcan G. · 42 · Mardin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü kullanmaya başladıktan sonra pekçok yararlı etki gözlemledim. Leke koyulaşmasını engellemesi, yumuşatıcı ve nemlendirici etkisinden çok memnun kaldım. Su bazlı ve tahriş edici olmayan formül olması çok önemli. Paraben ve glüten içermemesi ekstra özellikleri. Cildime çok iyi geldi, tavsiye ediyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşe G.
Ayşe G. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Beni ilk mest eden şey, kokusu ve dokusu oldu. Cildimi yumuşacık kadifemsi yaptı. Çok hafif bir hissiyatı var. Cildimi güzlece nazikçe makyaja hazırladığını düşünüyorum. Kokusu da hafif gül gibi. Çok hoşuma gitti. Premium bir ürün olduğu her halinden belli. Üstelik de Vegan içerikte olması dikkatimi çekti.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.