Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Cosmed Alight Enzyme Peeling Powder
amazon-image
Cosmed Alight Enzyme Peeling Powder

Cosmed Alight Enzyme Peeling Powder

Cosmed  · www.cosmed.com.tr
  4.57  (1142 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Enzimatik peeling etkisi ile cildin makyaj, ölü hücre ve kirden nazikçe arındırılmasını sağlayan toz temizleyici.


Nasıl kullanılır?

Islatılmış yüz ve boyun bölgenize az miktarda ürünü su ile aktive ederek dairesel hareketlerle uygulayın. Bol su ile durulayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%62
%25
%4
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Şefika B.
Şefika B. · 30 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün piyasadaki diğer tüm peelinglerden farklı. Öncelikle asla cildi çizdiğini, zarar verdiğiniz hissetmiyorsunuz. Şimdiye kadar kullandığım en yumuşak peeling diyebilirim. Bu kadar yumuşak olması doğru mu galiba etki etmeyecek dedim ancak ilk kullanımda daha etkisini gözler önüne serdi. Aşırı memnun kaldım. Diğer peelinglerin cildimi çizmesine, zarar vermesine alışmışım meğerse. Bunu kullanınca diğer ürünler ile şimdiye kadar cildime çok zarar verdiğimi anladım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra T.
Büşra T. · 27 · Zonguldak
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Su ile aktive olması güzel ve farklı vir özellik. Nemli cilde az miktarda tozu güzelce yetirip yuvarlak hareketler ile masaj yaparak uyguladım. İlk kullanımdan itibaren cildimin ciddi anlamda kirlerden arındığını ve yumuşacık, pamuk gibi olduğunu hissettim. Ayrıca ilk kullanım olmasına rağmen cildimi aydınlık gördüm. Normalde hassas bir cildim var ve peeling için her ürünü kullanamıyorum ama bu ürün cildime hiç bir zarar vermedi. Devamlı ve düzenli kullanımda daha da iyi sonuçlar vereceğinden eminim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hilal A.
Hilal A. · 25 · Düzce
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildimi yumuşacık yaptı kesinlikle irite etmedi, kutusu tamamen doluydu ve kullanımı da tahmin ettiğimden daha rahattı. Asit peeling de kullanmış biri olarak hassas ve asite duyarlı ciltlere kesinlikle bu enzim peelingi denemelerini öneririm. Uzun vaadede de rutinime ekleneceğini düşünüyorum. Kesinlikle mekanik bi etkisi yok çizilme vs yapmıyor, bu sebeple cilde çok nazik bi ürün. Ve az bir miktarı tüm yüze yetiyor yani bu küçük boy bile muhtemelen çok uzun süre gidecektir
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
cildimde sivilce hassasiyet vs yaratmadı. Verdiği temizlik ve pürüssüzlük hissini çok sevdim. Kullandıktan sonra yüzüm daha canlı aydınlık duruyor ama bu gibi ürünlerde uzun vadede kesin etkiler alınabilir. çok az bir miktarı tüm yüzüme etti. Hemen hemen 1 çay kaşığı kadar avucuma döküp birkaç damla suyla köpürtüp yüzümü yıkıyorum. Çift aşamalı temizlik yaparken yüz temizleme yağını güzel arındırdı. köpük ve jel formdaki ürünlerde yağlı hissiyatı arındırmak için çok ürün kullanıyordum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nur Seda T.
Nur Seda T. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Alışık olduğum peelinglerden farklı bir yapıda olduğu için epey merak ediyordum, ilk kullanımımda benden geçer not aldı. Cildimde kızarıklık veya tahrişe sebep olmadı. Bu formüle sahip peelingler genel olarak böyle midir bilemiyorum ama bunun cildi yormadan temizleyip, arındırdığını söyleyebilirim. Tek kötü yanı ambalajı, elime çok az ürün alıp suyla aktifleştirip cildime uyguluyorum ama şişenin içine su girmemesi için her seferinde uğraş göstermek zorunda kalıyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep T.
Zeynep T. · 29 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok uzun süredir almak istediğim ama hiçbir yerde bulamadığım bir üründü. Dene bunu sayesinde kavuştum. Duştan sonra denedim, cildimde tahriş ve ya kuruluk yaratmadı. Yüzümü aydınlattı ve yüzümdeki pütürler gitti. Haftada bir kullanılabilecek güzel bir ürün. Ürünün en önemli özelliği kimyasal peeling ile ölü deriyi soyması. Parçacıklı-taneli ürün tercih etmektense kimyasallarla bu işlemi yapmak daha sağlıklı. Çok memnun kaldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ilk kez böyle bir toz peeling ürünü kullanıyorum. daha evvel diğer peeling urunlerini kullanırken bu urunleri vucuduma yedirmek icin epeyce ugrasiyordum. bu urunun kullanimi ise cok basit. elinize bir miktar toz döküp, az bi suyla islatiyorsunuz ve yuzunuze sürüyorsunuz. 2 dk icinde pürüzsüz tertemiz bir yuzunuz oluyor. bu kadar kisa sürede ve cildi hic yormadan boyle bir etki mukemmel. bu ürünü kullanmaya devam edeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Naz V.
Naz V. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Türk asıllı ve hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir marka olduğundan öncelikle markayı çok seviyoru. Bu ürünü de duymuştum ama biraz agresif bir ürün olduğunu düşünmüştüm ve peeling dediğinden partiküllerin büyük olacağını sanmıştım ama aksine yüze uygulayışı yumuşacık. Yıkadıktan sonra yüzde bıraktığı his de gayet güzel cildimi hiç kurutmadı, çok memnun kaldım kesin tekrar tekrar alır ve rutinime katarım bu ürünü
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Eymen Z.
Eymen Z. · 31 · Yozgat
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yaz aylarinda asit ürünlerinin kullanilmasi tavsiye edilmez. Fakat bazen insan, cildi yenilensin ve nazikçe ölü derilerden kurtulmak istiyor. Iste bu ürün tam olarak o ise yariyor. Bu kis aylarinda ara verdim fakat havalar isinmaya baslayinca, AHA, BHA ürünlerimi bir kenara birakip bu ürüne tekrar baslayacagim. Ayrica, cildi çok hassas olup da asit ürünlerini hiç kullanamayan insanlar için de çok güzel bir alternatif.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özge A.
Özge A. · 29 · Sakarya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bir peeling olarak cilt arındırmasi, temizlik hissi ve suyla temasıyla köpük formuna gelmesi bir peeling olarak beklentimin üstünde. Karma cilde sahip biri olarak cildimde kuruma etkisiyle karşılaşmadım. Bir peeling olarak granül icermemesi sebepli sivilce problemi yaşayanlarında rahatlıkla kullanabileceği bir ürün. Yakin çevremede önerdiğim, cilt bakım rutinimin gözde ürünlerinden bir tanesi bittikçe tekrar tekrar satın alırım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.