Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Cosmed Alight Enzyme Peeling Powder
amazon-image
Cosmed Alight Enzyme Peeling Powder

Cosmed Alight Enzyme Peeling Powder

Cosmed  · www.cosmed.com.tr
  4.57  (1142 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Enzimatik peeling etkisi ile cildin makyaj, ölü hücre ve kirden nazikçe arındırılmasını sağlayan toz temizleyici.


Nasıl kullanılır?

Islatılmış yüz ve boyun bölgenize az miktarda ürünü su ile aktive ederek dairesel hareketlerle uygulayın. Bol su ile durulayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%62
%25
%4
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Özge Ö.
Özge Ö. · 35 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk defa toz şeklinde peeling kullandım. O kadar hafif ve etkili bir peeling ki her cilt tipi rahatlıkla kullanabilir. Arındırırken irite etmiyor. Cildin temizlendiğini hissediyorsunuz 😍 toz şeklinde olmasına rağmen çok çok az bir miktar almanız tüm yüze yetiyor. Uzun süre bitmez 👍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şeymanur G.
Şeymanur G. · 29 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nemli cilde su ile karıştırılıp uygulanan bu toz haldeki üründe gerçek peeling etkisini göreceksiniz !
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esma Karatekin
Esma Karatekin · 31 · Aydın
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün peeling özelliği çok güzel, pudra şeklinde olduğu için çizmiyor. Gözenekleri ciddi anlamda temizliyor. Ama ne yazık ki benim gibi karma-hassas ciltler için uygun değil. Çünkü beraberinde aldığım aynı markanın nemlendiricilerine rağmen cildimi aşırı kuruttu. Ayrıca üzerinde bulunan kullanım şartlarını ne yazık ki detaylandırılmış bulmadım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sibel Y.
Sibel Y. · 31 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yüzümü yıkadıktan sonra gerçekten temiz ve arınmış his benim için yeterliydi. Severek ve beğenerek kullandım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Meltem O.
Meltem O. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Karma ve hassas bir cildim var. Cildimde hafif akne izleri var ve hassas olduğu için kızarıklık sorunu yaşıyorum. Ürünü yaklaşık bir buçuk haftadır kullanıyorum. Yüzümü jel bir temizleyici ile temizledikten sonra kullandım. İlk defa toz bir peeling kullandığım için gördüğümde şaşırdım. Ancak ıslak yüzle temas ettiğinde kremsi bir hal alıyor bu hoşuma gitti. Tanecikli, arındırıcı peelingleri hiç bir zaman düzenli olarak kullanamadım cildimde hep hassasiyet yarattı. Ancak Cosmed Enzyme Powder'ı düzenli olarak kullanabilirim. Kullanım sonrası hiç bir kızarıklık yaşamadım. Ayrıca çok az bir miktar tüm yüzüme yetiyor bu da olumlu bulduğum bir özellik. Kullandıktan sonra, yüzümde aydınlık, pürüssüz bir his yarattı bu hoşuma gitti.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nurefşan Ç.
Nurefşan Ç. · 31 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü arkasında yazan talimatlar doğrultusunda önce yüzümü ıslatıp daha sonra avuç içime ürünü biraz alarak iki üç damla suyla aktive ederek denedim. Alıştığımız peeling ürünleri dışında tanecikli bir yapısı yoktu ki bu durum beni memnun etti çünkü tanecikli peeling kullanmıyorum normalde. Kremsi bir ürünle yüzü temizliyor hissi ve daha sonrasında bıraktığı aydınlık etkisi gayet yeterliydi. Yüzümde herhangi bir iritasyon ve gerginlik hissi bırakmadı. Uzun vadede aydınlatıcı etkisini daha iyi göreceğimi umuyorum. Eksi olarak büyük boyunda var mı bilmiyorum ama delikli bir dökme kapağının olmasını beklerdim dozajını ayarlama açısından.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 31 · Bilecik
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Özellikle yorum yapmak için son günü beklememin sebebi iki hafta düzenli kullanımda cildim de bıraktığı etkiyi gözlemlemekti. Ürün genel olarak başarılı. Yüzü daha önceden su ile aktive ettiğinde köpürüyor, hafif olması özellikle seyahatlerde çok pratik olabilir. Az bir miktar bile yüzü arındırmak için yetiyor. Cildi yenilediğini söyleyemem, fakat bir arındırma hissi bıraktığını hissettim. Sabah akşam kullanımda bende şahsen hafif bir kurutma yaşattı. O yüzden sabah akşam kullanımı değil de, günde bir veya iki günde bir kullanılırsa daha uygun olabilir. Genel olarak memnun kaldım ama yıkama köpükleri ve jelleri tercih ederim. Onların yerini aratmaz belki ama etrafa pudra şeklinde olmasından dolayı kolaylıkla saçılabiliyor ve bu duruma üzüldüm açıkcası. O yüzden kolayca uygulanan jelleri tercih ederim. Kısacası memnun kaldım, tavsiye ederim ama kendim bir daha sanırım almam. Sadece çok seyahat yapan biri hem yerden hem ağırlıktan tasarruf edebilir bu ürünle. O yönden gerçekten güzel bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Perihan M.
Perihan M. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Aşırı hassas cilt yapısına sahip biri olarak her zaman peelinglere ön yargılı yaklaşmıştım. Cosmed'in yağ bazlı temizleyicisi ve su bazlı temizleyiciyle beraber enzyme peeling powder kullandım. Üzerine de yine cosmed'in nemlendirici kremini denedim. Ürünü parmak ucuyla bile kullanmak yeterli oluyor ve hiç cildi aşındırmadan nazikçe arındırıyor. Şişesi küçük gözükmüştü ama eminim çok uzun süre kullanılabilir. Kullandıktan sonra cildin yumuşacık ve canlı bir görüntüsü oluyor. Bundan sonra kullanmaktan vazgeçemeyeceğim tek peeling olacak kendisi, bu konuda çok mutluyum. Teşekkürler denebunu sayende peeling korkumu yendim :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 29 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle ürünle ilgili yorumumu özellikle son güne bıraktım. İyice kullanıp emin olmak için. Son kullanma tarihi 2023. Ürünün ambalajı ile başlamak istiyorum. Ürün 19 gr ama baya bereketli. Uzun süre kullanırım. Plastik şişe kullanılmış ve ürünü şişeden çıkarması gerçekten zor. Ambalajında iyileştirme yapılmalı diye düşünüyorum. Belki ucu elekli sallayarak dökülen (bebek pudrası şişesi gibi) bir tasarım olabilir. 1 puanı da ambalajından dolayı kırıdm. Ben elime alırken hep dökmek zorunda kaldım. Başka bir küçük kavanoza aktardım çay kaşığı ucu ile alıyorum. Ürünün performansına gelecek olursak beklediğimden çok çok daha iyi çıktı.Peeling olunca ben daha parçaçıklı bir toz ürün beklemiştim ama su ile aktifleştirip yüzüme sürünce krem formunda oldu. Yaptığım bir hatayı da paylaşmak istiyorum. Ben çok etki etmeiyor diye yüüzmde beklettim ama kesinlikle bekletmemenizi öneririm. Çünkü ilk kullanımda yüzümü baya kızarttı. Sonrasında bekletmeden kullandığımda arınmış tertemiz bebek gibi bir cilt yaptı. Yüzümdeki aydınlanmayı annem dahi farketti. Özellikle brun üstündeki temizlenemeyen siyah noktalara da etkili. Haftada bir iki kez kullanıyorum bana yeterli geliyor. Hassas ciltler için nasıl olur bilmiyorum ama benim cildim asite alışkın olduğu için yüzüzmde bekletmediğim takdirde bir irritasyon yaşamadım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Rumeysa E.
Rumeysa E. · 28 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürüne aşığım. İndirim döneminde denk getiremediğim için büyüğünü alamadım ve çok pişmanım. Denk getirdiğim ilk fırsatta almayı düşünüyorum. Haftada 3 4 gün cildimi ekstra bir arındırmaya ihtiyaç duyduğumda hızlıca ve çok kolay bir şekilde arındırması ayrıca vakit kazandırması en sevdiğim özelliklerden. Her zaman arındırıcı maske veya kil maskesi yapmaya vaktim kalmıyor. Robot süpürge mantığında gibi hafta arası hızlıca tertemiz yapıyor. Düzenli kullanımda renk eşitlediğini ve makyajın daha güzel göründüğünü fark ettim. Teşekkürler Cosmed :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.