Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Agu Baby Bebek Şampuanı
amazon-image
Agu Baby Bebek Şampuanı

Agu Baby Bebek Şampuanı

Agu Baby 
  4.02  (8117 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Agu Baby Bebek Şampuanı

Boya ve paraben içermez. 

Göz yakmaz.



 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%37
%29
%14
%7
%3
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Dilara B.
Dilara B. · 23 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Güzel kokuyor saçı yumşacık yapıyor pahalı markalara göre gayette güzel
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Pınar İ.
Pınar İ. · 31 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tek damla ile güzel köpürme ve kalıcı bir bebek kokusu 👍🏼
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İclal Ö.
İclal Ö. · 25 · Kilis
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
asla göz yakmıyor ve kokusu vs yok paraben içermiyor ben daha önce aklınıza gelen her marka bebek şampuanını denedim. gözlerim hassas olduğu için genelinde o göz yakmayan denilen işlevin havagazı olduğunu gördüm. ama, agu baby şampuan bu konuda diğer arkadaşlarından sıyrılıyor. ciddi manada göz yakmayan olayının hakkını vermişler. tek kusuru varsa o da saçlarıma kullandığımda sertleştirmesi oldu. cildi yağlı olanlar da cildinde kullanabilir çünkü yağı kiri çok güzel arındırıyor. ben oldukça memnunum bebeklerinize de kullanın bence içeriğinin temiz olduğunu farkettim diğerlerine nazaran.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Betül U.
Betül U. · 30 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Fiyat performans olarak uygun bir ürün, paraben içermemesi güzel fakat kimyasal katkılar mevcut, bebek büyüdükten sonra kullanılabilir bence
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Duygu S.
Duygu S. · 30 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Evde hep kullandığım markalardan birisi agu baby paraben içermemesi ve çok hoş kokusu olmasından dolayı tercihlerim arasında paraben içermemesi ve hassas ciltlerin kullanabileceği bir ürün olması kendisini cazip kılıyor.Gözlerim sık sık çapak yaptığı zamanda da doktor bebek sampuaniyla gözlerimi yikamami söyledi bazı bebek sampuanlari göz yakıyor bunda öyle bir şey olmadı yakmadı göz yakmayan formül diyor gerçekten yakmıyor yoğunluğu ve köpürmeside güzel uygun fiyatlı kaliteli bir ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özlem K.
Özlem K. · 33 · Van
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün içerik olarak kullandığım markalarla hemen hemen aynı fakat diğerlerinde olduğu gibi bu üründede parfum var ama kokusunu çok iyi tasarlayamamışlar limon ve fresh arası bir kokuya sahip fakat bu bebek ürünlerine yakışan bir koku değil daha iyi olabilirdi onun dışında tester şişesi cok sertti ve sıkarken çok zorlandım bide bunu duş sevmeyen çocukları düşününce daha zor bir süreç haline geldi.saçtaki yumuşaklığı gayet iyi herhangi bir kepek konak vs yapmadı tek sorun kokusu bunun değiştirilmesi gerek
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şeyma Ş.
Şeyma Ş. · 35 · Samsun
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bebek şampuanlarını çocuğum olmadığı için kendim yüz yıkamak makyaj temizlemek amacıyla kullanıyordum icinde kimyasal olmadığı için. Agu Baby şampuanı da denedim öyle ferah ve yumuşacık yaptı ki içinde 1 haftadır sürekli kullanıyorum oldukça memnunun büyük boy olanından aldım yedeğim olsun diye kokusu da öyle minnoş ki, çevremde çocuğu olan herkese de anlatıyorum güzel dönüşler de duyuyorum kendilerinden.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Rumeysa Ö.
Rumeysa Ö. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce raflarda bile hiç dikkatimi çekmemiş. İlk defa Denebunu sayesinde gördüm ve denedim. Diğer yüksek fiyatlı bebe şampuanlarina göre oldukça iyi. Göz yakmıyor güzel köpürüyor ve hoş kokuyor. İçeriği temiz gibi geldi ama detaylı olarak inceleyeceğim. Bende kalitesizdir diye bir algı vardı hiç denemeyi bile düşünmediğim bir üründü ama bundan sonra bebeğim için tercih edebilirim. Çok beğendim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif pınar Telli
Elif Pınar Telli · 30 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bebek şampuanını sadece bebek bakım ve temizliğinde değil kendim de kullanıyorum. Kalıcı göz makyajını çıkarmanın en güvenilir yolu bebek şampuanıdır bence. Yüzümü de günlük olarak her akşam şampuanla yıkıyorum. Çok iyi oluyor. Agu baby çok kolay durulanıyor, ciltte jel varmış gibi bir his bırakmıyor. Kokusu da çok güzel, çok seviyorum kokusunu. Paraben içermiyor, bu çok güzel bişey. Tavsiye ederim. Deneme fırsatı için teşekkürler Denebunu teşekkürler Agu baby 💛
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özlem K.
Özlem K. · 35 · Kırklareli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Malesef bebegime denemeye cesaret edemedim. Atopik dermatit oldugu icin her sampuani kullanmiyorum hatta cogu zaman sampuan dahi kullanmiyorum. Iceriginin temiz olmasi benim icin çok onemli, diger sampuanlara kiyasla da icerigi temiz görünüyor. Ah bir de şu parfum olmasa! Paraben icermemesi arti puan kazandırıyor. Göz yakmama vaadini denemek icin makyajımı temizlerken kullandim ve memnun kaldım. Gayet başarılı. Kendime tercih edebilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.