Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Ülker 8 Kek Muzlu
amazon-image
Ülker 8 Kek Muzlu

Ülker 8 Kek Muzlu

Ülker 8 Kek 
  4.69  (8380 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Doyurucu yapısı, ekstra çikolatalı iç dolgusu ile gün içinde çayın yanına, kahvenin yanına tercih edebileceğiniz enfes bir atıştırmalık üründür.



 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%69
%14
%5
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Bilge A.
Bilge A. · 35 · Diyarbakır
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ülkerin muzlu keki, hep en sevip tükettiğim kek olmuştur. Bu ülker 8 Kek muzlu kekin ise en beğendiğim tarafı içindeki bol muzlu kreması oldu. 8 şekliyle diğer hazır keklerden boyutu daha büyük olmuş. Üzerindeki çikolata kaplaması ve içindeki bol sosla kek daha yoğun bir kıvama gelmiş. Herkese tavsiye ederim çok lezzetli. Bitirdikten sonra daha tatlı birşey yemek istemiyorsunuz tatlı atıştırmalık ihtiyacını fazlasıyla karşılıyor. Ambalajı da beğendim daha enerjik olmuş. Teşekkürler Ülker, teşekkürler denebunu.com 🙂
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 34 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kek seven biri olarak Ülker'in bu 8 kekini ayrıca çook sevdim. İçindeki akışkan ve bol kıvamlı sosu gerçekten lezzetli. Tadına bakmadan önce görüntü insanı cezbediyor. Ambalajının rengini ve biçimini de sevdim göze hoş geliyor. Deneyecek olanlara tavsiye ediyorum. Özellikle çalışanlar için öğle yemeğinden sonra tatlı niyetine çok iyi gidiyor :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aynur A.
Aynur A. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle 8 kekin yenilenen ambalajına bayıldım ve ayrıca muz aroması efsane bol soslu ve çikolatalı olması beni cezbetti lezzeti mükemmel üstü yumuşacık ve aşırı güzel çok beğendim resmen yerken aşk yaşadım diyebilirim mutlaka herkesin denemesini tavsiye ediyorum çünkü bir kek den çok daha fazlası gerçekten çok teşekkür ediyorum.🥰🥰♥️♥️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep A.
Zeynep A. · 41 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Genel itibariyle beklentimi karşıladı ve gayet iyi buldum. Zaten Ülker'in tüm kek çeşitlerini çok seven biriyim. Keki yemeden önceki muazzam muz kokusunu duyunca karşı konulmazlık hissi veriyor ve cezbediyor. Ambalajı açtığımda o tazelik hissi ayrı bir güzel benim için. Üzerindeki çikolatalı kısmı ve keki yumuşacıktı. Yoğunlaştırılmış sosu da ağızda kekin kolayca dağılmasını sağlıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ebru Muslu
Ebru Muslu · 31 · Aydın
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Alışılmış lezzetlerden daha yenilerini tatmak market raflarında yeni bir ürün arayışına girmek çoğunlukla kaçınılmaz en azından ben öyleyim,aynı markalara bakıp ürünlerin yeni lezzetlerini denemeye çalışılıyorum,yenilik yapmak hayatımızın her noktasında kaçınılmaz. Başarılı ve lezzetli bir ürün olmuş.Tadı herşeyi kıvamında.Kekin kıvamı,bol soslu olması herşey muhteşem.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kübra D.
Kübra D. · 33 · Uşak
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ülker 8 keklerin hepsi çok güzel ama tadı kokusu hafif islakligi ile gerçekten muhteşem bir ürün olmuş herkese mutlaka alıp tattiriyorum içindeki gerçek meyve tadını kokusunu sonuna kadar hissedebilirsiniz herşeyiyle tüm isteklerinizi karşılayabilen bir kek meyveyse meyve, çikolataysa çikolata ,kekse kek hepsi bir arada muhteşem lezzet teşekkürler denebunu.com
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ecem A.
Ecem A. · 34 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ülkerin keklerini her zaman beslenme çantama koyardı annem hatırlıyorum o zamanları. Bir süre sonra muzlu çilekli vs ürünler çıktıktan sonra muzlu ürünleri daha çok sevdiğim için herşeyin muzlusunu alırdık. O yüzden benim için bu kek tam benlik. Aşırı doyurucu ayrıca. Bir yetişkine belki yeterli gelmeyebilir ama küçük yaştakiler için aşırı büyük ve fiyat performans olarak değer bence
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatma B.
Fatma B. · 33 · Hakkari
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ülkerin kekleri ni gercekten çok severek tüketiyorum öyleki bi misafirim gelince 2 çoçukla malum çok şey yapamıyorum bana sunum ve ikram konusunda iyi bir kurtarıcı oluyor ıslaklığı yani nemi tadı ağızda dağılması ve damakta bıraktığı muhteşem tat insana diyeti bile bozdurur. Fiyatı ulaşılabilirliğide en sevdiğim yönü gerçekten isminin hakkını veriyor ülker.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sevil Ü.
Sevil Ü. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kek seven biri olarak Ülker'in bu 8 muzlu keki en sevdiklerimden İçindeki akışkan ve bol kıvamlı sosu çok güzeldi. Kekin şekli ve çikolata kaplamasıda enfes olmuş. Tadına bakmadan önce görüntü zaten insanı cezbediyor. Kekin şeklide gayet iştah açıcı ve başarılı olmuş. Kekin içindeki muz tadıda gayet orantılı geldi.Deneyecek olanlara tavsiye ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Mehriban H.
Mehriban H. · 40 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok severek yediğim bir ürün. Genelde çikolatalısını yerdim. Muzlusunu ilk defa denedim ve beğendim. Tadı, lezzeti, kokusu açısından kendi kategorisinde iyi bir ürün. Evet iç sosu daha fazla, ilk ısırıkta ağzınıza geliyor ama daha bol olabilirdi. Kekin iyi yanı, kuru değil ve dağılmıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.