Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Ülker 8 Kek Çikolatalı
amazon-image
Ülker 8 Kek Çikolatalı

Ülker 8 Kek Çikolatalı

Ülker 8 Kek 
  4.70  (8453 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Doyurucu yapısı, ekstra çikolatalı iç dolgusu ile gün içinde çayın yanına, kahvenin yanına tercih edebileceğiniz enfes bir atıştırmalık üründür.



 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%73
%15
%5
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Elmas K.
Elmas K. · 31 · Niğde
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Paket görüntüsü kekin şekli zaten insanı cezbediyor birde paketi açtığımda harika bir çikolata kokusu aldım bu çok büyük bir artık bence ekstra bol soslu olması ve çikolata kaplaması lezzetine lezzet katmış. Çikolata kaplamasında kullanılan çikolata kaliteli diğer keklerin çikolata kaplamalarında genelde bayatlamış bir tat geliyor ama Ülker 8 kek kalitesini konusturmuş. Herkese tafsiye ederim lezzetli bir atıştırmalık .
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sadiye T.
Sadiye T. · 34 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kek seven biri olarak Ülker'in bu 8 kekini ayrıca sevdim. İçindeki akışkan ve bol kıvamlı sosu çok güzeldi. Kekin şekli ve çikolata kaplamasıda enfes olmuş. Tadına bakmadan önce görüntü zaten insanı cezbediyor. Kekin şeklide gayet iştah açıcı ve başarılı olmuş.Ambalajının rengini ve biçimini de sevdim göze hoş geliyor. Deneyecek olanlara tavsiye ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Işıl Y.
Işıl Y. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ülkerin ürünleri bence tartışma kapali... Hepsinin tadlari bir ayri güzel bence. Hep muzlu olanı alırdım cok severek tüketirdim ama cikolalida bir o kadar güzelmiş. Birde çikolatalinin şeker orani bir tik daha az sanırim muzlu olana göre. Kesinlikle tatli ihtiyacımı giderecek bir ürün üstündeki kaplamasi içinin dolgusu ve kekinin tadi. Bence çok başarılı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ozge S.
Ozge S. · 33 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle karşıma kendini çok geliştirmiş olarak çıktı daha önce ki halini yemiştim bazı keklerde yumurta kokusu alıyorum ve bundan pek hoşlanmıyorum sekiz kekin daha önceki halinde de böyle bir durum vardı o yüzden yemiyordum ama şimdi o kokuyu almıyorsunuz bile. Gerçektende dediği gibi bol soslu ve çikolatası da çok güzel bayıldımm tekrar almaya başlayabilirim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatma B.
Fatma B. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ülker'in ürünlerini çocukluğumdan bu yana genel olarak tüketen biriyim. Fakat tüm ürünlerinde geçerli olmak üzere Şeker oranı çok çok fazla geliyor bana. Daha az şekerli olabilir veya daha az şekerli seçeneği üretilebilir. Fakat ürün kendi kategorisinde gerçekten çok leziz. Şekil bakımından da fark yaratılmaya çalışılmış. Yoğun şeker tadı haricinde tavsiye ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özge İ.
Özge İ. · 31 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kutuyu açar açmaz kızım 8 keki gördü ve yemek istedi normalde hiç bir keki yemez en fazla 3te birini yerdi oda benim zorlamamla inanmıycaksınız belki ama keki komple yedi ve denemem için bana vermek istemedi bile çocuğuna çoğu şeyi yediremeyen bir anne olarak bu ürün evimizin favori ürünü oldu biz bayıldık sizde deneyin vazgeçemeyeceksiniz
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Meryem P.
Meryem P. · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Genellikle tercih ettiğim abur cubur ürünlerinden birisi. Benim yeme fırsatım olmadan kızım bi güzel götürdü. Ve kızım aslında hazır kek yemeyen bi çocuk. Ama bunu çok sevdi. Diğer keklere nazaran şeker oranı daha orantılı olması da güzel. Ve bayat kek gibi elde dağılmıyor. Bi çocuğum olduğu için çok iyi . Çikolatası ve içindekinin akışkan olması çok çok iyiydi . Yani herkese tavsiye ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ebru Gürel
Ebru Gürel · 29 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ülkerin ürünlerini normalde de severek tüketiyorum keki yediğimde ilk en sevdiğim içindeki çikolata sosun çok yoğun ve fazla oluşu işte bu dedim yer yemez şuana kadar yediğim en güzel kek olabilir artık tek tercihim de üzerindeki çikolatanın tadı zaten nefisti kek yapısıda her zaman ki gibi yeterli atıştırmalık olarak ambalajıda oldukça güzel albenili daha ne olsun teşekkürler Ülker kalitesi
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yeliz A.
Yeliz A. · 32 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Zaten daha önceden de sürekli aldıgımız bir ürün ben tadını çok seviyorum keki de her zaman ki gibi gayet güzel ağızda dağılıyordu gelir gelmez yedim içerisindeki akışkan çikolatanın tadı da ayrı bi güzel sadece Kargonun azizliğinden dolayı baya bi ezilmiş olarak geldi ama daha önceden de aldığım için şekil olara 8 olduğunu biliyorduk zaten adından da belli başarılı bir ürün güzel
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
MELİS T.
Meli̇s T. · 41 · Hatay
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çikolata tutkunu biri olarak bu keke bayıldım :) Sabah kahvemi içerken tadına baktım ve çok beğendim. Çok yoğun çikolata sosu var; çikolata tutkunu değilseniz biraz tadı yoğun gelebilir. Kek tadı çok az geliyor , bir nevi çikolata türü gibi birşey bu :) İçinde muz bulunmamasına rağmen (içindekiler kısmında yazmıyor) ben çok hafif bir muz tadı aldım; nedenini anlayamadım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.