Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
7'si 1 Arada Saç Güzelleştirici Bakım Kremi
amazon-image
7'si 1 Arada Saç Güzelleştirici Bakım Kremi

7'si 1 Arada Saç Güzelleştirici Bakım Kremi

Elidor 
  4.65  (9067 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Elidor 7'si 1 Arada Saç Güzelleştirici Krem İle:

1. Her kullanım sonrası yumuşacık saçlarınla farkı hissedeceksin.

2.Islak ve kuru saçına uyguladıktan sonra saçının gerçek parlaklığına ulaşmasına tanık olacaksın.

3.Güçlü saçlara kavuşmak şimdi daha kolay.

4.İçindeki koku incileri sayesinde 48 saat süren eşsiz koku seninle gittiğin her yere gelecek.

5. Saçın 72 saate kadar elektriklenmeye karşı korunacak.

6. Saçına her an hızlıca şekil verebilirsin.

7. Son olarak saçına şekil verirken eşsiz formülü sayesinde saçına 230°C derece ısıya kadar koruma sağlayacaksın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%68
%19
%4
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Meliha Y.
Meliha Y. · 35 · Bingöl
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarım şampuandan sonra birbirine karışıyor ve çok zor açılıyor,muhakkak bir saç kremine ihtiyaç duyuyorum.Bu güne kadar piyasadaki hemen hemen tüm saç kremlerini denedim ve içime sinen hiç bir ürünle karşılaşmamıştım.Ta kii Elidor 6 si bir arada saç güzelleştirici krem ile tanışana kadar.Bu ürünü ceviz büyüklüğünde kullanmama rağmen uzun olan saçlarımın karışıklığın saniyeler içinde açtı ve çok kolay durulandı.Üstelik kokusu muhteşem ve epey de kalıcı.Saçlarım kuruduktan sonra farkettim ki asla ağırlık yapmadı ve resmen ahenk ile dans eden saçlara kavuştum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
derya K.
Derya K. · 42 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün kokusu çok güzel. Saçlarda ağırlık bırakmıyor. Daha bitkisel şampuanla kullanmaya çalışıyorum fakat bu ürüne şans verip bittikten sonra kullanmaya devam edecegim. Saçlarım saglikli ve parlak görünüyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Selin Ş.
Selin Ş. · 35 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü saçlarımı yıkadıktan sonra havluyla suyunu çektirip tarayıp daha sonra saç diplerine gelmeyecek şekilde tarayıp uyguladım. Ardından saçlarımı kuruttuğumda kremin hiç bir ağırlığı veya kremsi kalıntısı yağlanma gibi bir durumu olmadı. Saçlarım her zamankinden daha yumuşak kolay şekil alabilen bir hale dönüştü. Kokusu da çok güzel. Normalde saçlarım kalın telli gür ve uzun. Kuruttuktan sonra bir işlem yapmadığım da elektriklenip kabarıyor. Bu ürünü kullandıktan sonra bu sorunum olmadı. Ben gayet memnun kaldım üründen ve tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülşah Ç.
Gülşah Ç. · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Elidor'un bu 7si bir arada saç güzelleştirici bakım kremini normalde de kullanan birisiyim. Kokusunu, saçta anında yarattığı yumusaklığı, uzun süre kalıcı kokusu ve kolay tarama sağlamasını beğendiğim için sürekli kullandığım bir ürün. Saçı yağlı olanlar, normal olanlar, çok kuru olanlar bence her saç tipi gönül rahatlığı ile kullanabilir. Elinize çok az miktarda alıp saçlarınıza esit bir sekilde sürmeniz bile yeterli olacaktır oldukça etkili bir ürün fakat saçı çok yıpranmış olanlar isterlerse bir miktar daha fazla sürebilirler.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 31 · Kastamonu
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle duşta ve sonrasında herhangi bir saç kremi kullanmadım etkisini görmek için. Duştan sonra az bir miktar alarak ıslak saça uyguladım kokusu çok güzel ve temiz hissettiriyor saça etkisine gelecek olursak saçlarım boyalı sertleşme vardı sürdükten sonra ellerimin saçımda daha rahat dolaştığını farkettim sonrasında da aynı yumuşaklığı hissettim parlaklık verdiği de doğru Işıl Işıl ve sağlıklı görünüyordu. Fakat kokusu çok kalmadı sabaha geçmişti daha kalıcı olabilirdi yalnızca bence kullanılır hiç saç kremi kullanmama rağmen saçlarım tek kullanımda dahi parlak ve dolgun göründü.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
IPEK B.
Ipek B. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün kokusu çok hoş ve cidden vadedilen kalıcı kokuyu sunuyor. Kuru ve nemli saça sürülebilir deniyor fakat ben kuru saça sürmekten memnun kalmadım. Çok mat ve elde garip bir his bırakıyor. Nemli saça sürülmesi bence daha uygun. Ben dustan sonra saçımı havluyla sıkıp ıslaklığıni alıp ürünü uyguluyorum ve bir müddet o şekilde sarıp bekletiyorum sonrasında ise kurutup örüyorum. Sabah örgüyu açtığımda aynı hoş koku, parlaklık ve güzel dalgalar beni karşılıyor. Kış ayında ürünü sürüp bekletmek pek mümkün olmayabilir. Ben severek kullanıyorum özellikle yıpranmış saçlar için güzel bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Burcu İ.
Burcu İ. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle ürünü tam boy yolladıkları için markaya teşekkür ediyorum. Çünkü şampuan ve saç kremi gibi ürünler ilk denemede yoruma açık hale gelmiyor. Ürüne gelecek olursak kokusuna vuruldum diyebilirim. Saçımın güzel kokması benim için çok önemli. Bu yüzden saç parfümleri kullanıyorum. Çünkü en az parfüm kadar saçınızdan gelen koku da temizlik göstergesi diye düşünüyorum. Bu üründe tüm gün saçım çok güzel koktu. İlk kullanımda biraz fazla saçıma sürdüm sanırım o yüzden saçım çok yağlı görünmesine rağmen keçe gibi sertleşti ve saçım enseme yapışmış gibiydi. Ancak diğer yıkanmalarımda ürün miktarını azalttım ve sonuç mükemmel ötesi. Saçımı düzleştiriyorum her gün ve duştan sonra hafif nemliyken bu ürünü sürüp kuruttum ve ardından düzleştirdim saçım kuaförden keratin bakımından çıkmış gibi güzeldi. Durulanmayan saç kremlerine önyargım vardı ama bu üründen sonra sanırım artık kullanacağım. Deneme şansını bana verdiğiniz için teşekkür ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nilgün D.
Nilgün D. · 32 · Manisa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Denebunu kutusu gelir gelmez denedim bugüne kadar çok krem denedim ama saçımı ağırlaştırması probleminden dolayı saç kremi kullanmayı bırakmıştım fakat bu ürün gerçekten çok çok güzel kokusu efsane zaten saçınızı asla ağırlaştırmıyor yağlı bir görünüm vermiyor ve saçlarınız çok kolay taranıyor benim saçlarım ince telli olduğu için çok çabuk dolaşır ama bu saç kreminin etkisi gerçekten mükemmel saçlarım çok kolay açıldı. Bittiğinde tekrardan kesinlikle alacağım bi ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kabarık, kıvırcık ve elektriklenmeye müsait saçlarıma bu kremi hem ıslakken hem de kuruyken uyguladım ve sonuçtan çok memnun kaldım. Hem durulanmayan krem olduğu için buklelerimin görünürlüğü arttı hem de elektriklenmeyi azalttı ve tüm gün kalıcı olan kokusu sayesinde mis gibi koktular. Ayrıca 230 dereceye kadar ısıya karşı saçı koruması en büyük artılarından biri. Böylece ekstra bir koruyucu kullanmadan rahatlıkla saçlarımı kurutabildim ve saçıma zarar verme korkusu olmadan istediğim ısı işlemi uygulayabildim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Damla Ş.
Damla Ş. · 48 · Yalova
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Herkes gibi bende bazen ön yargılarım yenik düşebiliyorum.. Yıllar önce bir arkadaşım Elidor şampuandan hiç memnun kalmadığını söylediği için şampuan alacağım zaman Elidor rafını es geçerdim. Saçlarım röfleli ve her zaman ektra bakıma ihtiyaç duyuyorum ve bu ürün saçlarıma çok iyi geldi.. Normalde, şampuan + maske + saç kremi + argan yağı kullanırdım ama bu üründen sonra hepsinin etkisini tek ürünle karşıladım.. Teşekkürler Elidor ve teşekkürler denebunu ekibi ;)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.