Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
7'si 1 Arada Saç Güzelleştirici Bakım Kremi
amazon-image
7'si 1 Arada Saç Güzelleştirici Bakım Kremi

7'si 1 Arada Saç Güzelleştirici Bakım Kremi

Elidor 
  4.65  (9067 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Elidor 7'si 1 Arada Saç Güzelleştirici Krem İle:

1. Her kullanım sonrası yumuşacık saçlarınla farkı hissedeceksin.

2.Islak ve kuru saçına uyguladıktan sonra saçının gerçek parlaklığına ulaşmasına tanık olacaksın.

3.Güçlü saçlara kavuşmak şimdi daha kolay.

4.İçindeki koku incileri sayesinde 48 saat süren eşsiz koku seninle gittiğin her yere gelecek.

5. Saçın 72 saate kadar elektriklenmeye karşı korunacak.

6. Saçına her an hızlıca şekil verebilirsin.

7. Son olarak saçına şekil verirken eşsiz formülü sayesinde saçına 230°C derece ısıya kadar koruma sağlayacaksın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%68
%19
%4
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Yasemin A.
Yasemin A. · 34 · Aydın
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle ürünün harika ve kalıcı bir kokusu var sanki saçlarıma parfüm sıkmış gibiydim saçlarımı topuz yapıp 1-2 dakika sonra açıp hafif vurunca koku yayılıyordu kesinlikle bu yönünü çok sevdim. Koku kalıcılığı harika. Işıl ışıl parlaklık kattı saçlarıma, saç pis yağlı durmuyor kesinlikle, parlıyor yani tertemiz ve parlak saçlarım oldu ilk günlerde kullandığımdan beri. Saç şekillendirmesinde zorluk yaşamadım, ince telli kabarık saçlarım var fakat bu ürün saçlarımı ağırlaştırmadan yağlandırmadan kendi doğalında özenle yapılmış gibi bıraktı, ben sabahları düzleştirici ile saçlarımın üzerinden geçiyorum ısıya dayanıklılığı ölçmek için o şekilde de kullandım saçlarımdan çirkin koku gelmedi hatta kokuyu hapsetti bile diyebilirim genel anlamda memnun kaldım yazın sürekli kullanabileceğim bir ürün. kesinlikle kuru cansız saçlarıma iyi geldi. saçlarıma hava kattı güzel koktu parlattı canlılık verdi yazın bol bol kullanacağım çok sevdim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Reyhan Ş.
Reyhan Ş. · 43 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Urun saclarima sürdükten sonra o kadar guzel bir yumuşaklik ve hoş bir koku verdi ki anlatamam. Bu ürün artık vazgeçilmezim olacak. Ayrıca ürün saçlarımdaki elektriklenmeyi giderdi. Bayıldım 😍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Civan G.
Civan G. · 43 · Denizli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Özellikle kış aylarinda saclarim cok elektrikleniyordu, bu ürün durulanmayan ve kullanimi kolay bir ürün. Saclarimi taramadan biraz sürüyorum ve hic elektriklenmiyor. Cok begendim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melike K.
Melike K. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün durulanmıyor oluşu pratik. Islak veya kuru saça uygulama yapılıyor. Vaat ettiği gibi elektriklenmeyi önlediğini söyleyemeceğim fakat yatıştırıyor. Kokusuna bayıldım duştan yeni çıkmış gibi temiz ve ferah üstelik uzun süre kalıcı. Saçımı yumuşacık yaptı ve tararken kolaylık sağlıyor. Dolgunlaştırıyor ve parlaklık veriyor. Genel olarak beğendim elektriklenmeye de etkisi olsaydı 5 yıldızdı. Elidorun şampuanını da duşta kremini de durulanmayan spreyini de kullanıyordum zaten normalde bunu daha önce hiç görmemiştim. Deneme fırsatı verdiği için denebunu.com a teşekkürler.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşe G.
Ayşe G. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Orta uzunlukta, epey gür ve kıvırcık bir saça sahibim. Saçlarımın buklelerini ortaya çıkartsın ama aynı zamanda da formunu bozmasın ve tel tel yapmasın diye yıllarca bir sürü ürün denemiştim. Sonunda iyi ki Elidor'un 7'si 1 Arada saç kremi ile karşılaşmışım diyorum. Tam aradığım gibi saçımı kabartmadan, buklelerime güzelce vurgu yapıyor. Özellikle saçımı açık ve olduğu haliyle kullanmak istediğim özel akşam toplantılarında/davetlerinde/nişan-düğün gibi organizasyonlarda evden çıkmadan önce saçımı hafif ıslatıp bu üründen kullanıyorum. Başka ekstra hiçbir şey yapmadan bile bu halde sabit kalıyor. Sadece tek diyebileceğim, ömrü bende maksimum 4/5 saat gitti. Ertesi güne pek bir eser kalmadı. Yine de, günü kurtarmak için harika bir ürün bence! <3 Not : Görseldeki kadar azıcık bir krem bile tüm saçıma yetiyor. Not 2: Kokusu da son derece hafif, boğazımı yakmıyor. Bu benim için önemliydi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Engin İrmak
Engin İrmak · 37 · Kırıkkale
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürüne tek kelimeyle bayıldım. Öncelikle, kokusu muazzam. Tam olarak çocukluğumuzdan beri alıştığımız o temiz saç kokusu şeklinde tarif edebilirim. Ancak maalesef çok kalıcı değil. Ürün saçlarımı yumuşacık yaptı. Bu özelliğine de bayıldım. Banyodan sonra oldukça kolay şekilde saçlarım açıldı. Yumuşaklık ise en az 2 gün daha devam etti. Tam bir fiyat/performans ürünü. Kesinlikle tekrar alırım ve herkese tavsiye ederim. Elbette saçlarımın orta ve uçlarına uyguladım, ama belirteyim ki benim saç derimde ciddi bir egzama problemim var. O yüzden olabildiğince krem/şampuan vs. kullanmamaya çalışıyorum. Bu kremin de saç derime herhangi bir olumsuz etkisi olmadı. Bu yönü de oldukça güzel. Saçtan da oldukça kolay arınıyor. Saça yapışıp kalma gibi bir durum asla söz konusu değil. Ayrıca oldukça pratik. 1 dakikada uygulayıp, 30 saniyede durulanıyor. Yani toplam 1,5 dakikada yumuşacık güzel kokan saçlara
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşe A.
Ayşe A. · 29 · Manisa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürüne tek kelimeyle bayıldım. Öncelikle, kokusu muazzam. Tam olarak çocukluğumuzdan beri alıştığımız o temiz saç kokusu şeklinde tarif edebilirim. Ancak maalesef çok kalıcı değil. Ürün saçlarımı yumuşacık yaptı. Bu özelliğine de bayıldım. Banyodan sonra oldukça kolay şekilde saçlarım açıldı. Yumuşaklık ise en az 2 gün daha devam etti. Tam bir fiyat/performans ürünü. Kesinlikle tekrar alırım ve herkese tavsiye ederim. Elbette saçlarımın orta ve uçlarına uyguladım, ama belirteyim ki benim saç derimde ciddi bir egzama problemim var. O yüzden olabildiğince krem/şampuan vs. kullanmamaya çalışıyorum. Bu kremin de saç derime herhangi bir olumsuz etkisi olmadı. Bu yönü de oldukça güzel. Saçtan da oldukça kolay arınıyor. Saça yapışıp kalma gibi bir durum asla söz konusu değil. Ayrıca oldukça pratik. 1 dakikada uygulayıp, 30 saniyede durulanıyor. Yani toplam 1,5 dakikada yumuşacık güzel kokan saçlara kavuşuyorsunuz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nilüfer S.
Nilüfer S. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sabah nemli saça sürdüm çıktım saçım yumuşacık oldu ve kabarmadı teşekkürler
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Semanur Ş.
Semanur Ş. · 31 · Batman
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçları yumuşacık yapıyor. İlk kullanımda kendini gösteren yumuşaklık ve çok güzel koku
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Deniz Ö.
Deniz Ö. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarımı yumuşacık yaptı kokusu çok güzel ve kalıcı başarılı bir ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.